24 lutego 2017

o.

Ale kłamię dla Ciebie! Trwam przy Tobie! <33333333333333333
Eliminujesz Sharon? ;o
Stucky Stuck in love! <3 Haha też! Ale podoba mi się też palcówka Bucky'ego! ;D
/Nie, nikogo nie eliminuję, przykro mi :P Jedynie żartuję z Daisy, bo ona i Bucky mieli świetną relację, ale jako przyjaciele. Nie wyobrażam ich sobie jako pary. Więc nie musisz się bać, nie złamię ci serca kolejny raz. 
/Która, bo są dwie :P? I cóż, ja ciągle wzdrygam się na myśl o łuskach na jego palcach, ale wygląda zacnie.
S: Mało romantyczne
 Zduszę to w sobie, choć moje serce pęknie przez to z żalu, a łzy pociekną mi po policzkach w blasku księżyca. Lepiej? Bardziej romantycznie?
B: Okej
 I super.

3 komentarze:

  1. Może go wkręcą w Agentów xD Skoro jest tam i ten co go Craig grał, płonąca czacha na motorze! Moja skleroza mnie dobija ;o
    Kocham Cię! <33333333333333333333333333


    S: Jesteś złotousty.
    B: Byłeś kiedyś w Japonii?

    OdpowiedzUsuń
  2. https://www.youtube.com/watch?v=kfJO1aVmOaY - do Bucky'ego ale schodzę z notebooka a na telefonie nie umiem kopiowac linków z yt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ps 2 obydwie mi się podobają xd przecież Bucky krzywdy Steviemu nie zrobi xD

      Usuń