24 lutego 2017

o.

Raczej wątpię, że poziom się poprawi jeśli sama mówiłaś, że dobre teksty są usuwane.. To też
o czymś świadczy ;p
Racja, ma to sens.. Albo nie chcieli im dać zwolnienia, bo wiedzieli, że popadną w depresję? 
/Ale wiesz, nadzieja umiera ostatnia i jest matką głupich, tak :P? Więc wolę żyć w przekonaniu, że choć część ałtoreczek się ogarnie i zacznie pisać tak, jak zasady języka polskiego przykazują. Choć to raczej czcze marzenia, bo większość z nich w ogóle nie uczy się na błędach.
/No i widzisz? Bucky... A nie, przepraszam - pustak, taran, ściana, stół i grawitacja, im pomogły, a sprawa sam się rozwiązała!
W: Uroczy jest, częściej niż mówisz.
 Nie zauważyłam.  Jest raczej denerwując-prześmiewczo-irytujący niż uroczy. Tak bym to raczej nazwała.
S: Ale co jest dwuznaczne?
 Nieważne.
B: Nie płacz?
 To wypaliło mi się na spojówkach. Dzięki Bogu, że nie mam kobiety, bo to zapewnia trwałe problemy z potencją. Dziękuję ja zafundowanie mi kolejnej traumy. 

1 komentarz:

  1. To przepraszam, że nadzieję Ci odebrałam! Ktoś musiał, padło na mnie.. Pamietaj, że Cię kocham! 💕

    Trzeba częściej ustawiac, stoły, pustaki i ściany koło Bucky'ego xD


    W: e tam, nie znasz go.
    S: no wypluj to
    B: miało cie rozsmieszyc

    OdpowiedzUsuń