9 lutego 2017

o.

A wysyłamy sobie też na AA? ;p

No ale on mądrzejszy niż jego wiek wskazuje, więc może te sprawy też lepiej ogarnia? Ale nie mówi, by się nie wydało?;p
Tylko pewnie mnie by się na tyle wymsknęło, że mogliby mnie źle zrozumieć xD moje szczęście xD
/Wiesz, byłby raczej mało anonimowe, bo wszyscy i tak by wiedzieli, kto je wysłał :P

/W sumie nie dziwię się, że nie mówi. Odwleka pewnie skubany jak się da swoją najbardziej żenującą rozmowę w życiu. Zwłaszcza, jakby to z papą Steve'm miał rozmawiać o ptaszkach i pszczółkach.
/Byłabyś pewnie taką stalkerką, która na spotkania z fanami przynosi im do podpisania fotki z seks taśmy, gotowa o dyskusji o ich życiowej roli na małym ekranie :P
S: No ale przecież lecisz na niego, nie masz takich zdjęć pod poduszką przypadkiem?;p
 Nie, och nie. Serce by mi pękło, gdybym musiał oglądać jego... miłosne uniesienia z innym. Jak mówiłem, psychiatra gwarantowany.

S: Pięty? Lubisz pięty? Ale weź daj się od czasu do czasu przelecieć jakaś równowaga powinna być.
 Tak, tak właśnie. Pięty. Tylko, że u rąk. I cóż, nie musisz się bać o naszą równowagę życia seksualnego. Potrafimy o to zadbać.
B: Wypuść to do neta, zarobicie krocie i dzieciaki będą mieć zaplecze na przyszłość, że wohoho.
 Kuszące, ale nie dzięki. Jak ktoś ma oglądać wypięty tyłek Kapitana Ameryki, to będę to ja.

1 komentarz:

  1. Więc tu Ci "wyślę" <3

    Haha jeszcze się okaże że Ian by go poprawiał i pouczał jak to się powinno robić i jak co się robi xD
    To byłby wtyd xd
    Oj tam.. Skąd bym miała mieć zdjęcia? :p ale reszta się zgadza xD


    S: on w sumie od dawna jest ci potrzebny skoro się z nimi zadajesz.
    S: aa pięści. Brzydko jest przerywać, przez to są takie nieporozumienia.
    B: no ale każdy by widział że jego tyłek to twój tyłek.

    OdpowiedzUsuń