8 lutego 2017

o.

Awww! Wypisać ja sobie tylko muszę, ale ktoś miał nosa, by z Walentynek pełnych miłości zrobić Steve'iemu Walentynki pełne żalu xD

No ale przecież ona wie, że ma dwóch tatów, więc już jakieś wtajemniczenie jest ;D Ian ma się gorzej -on wie,że ma to samo co oni xD
/Wypisaną i podrasowaną dostaniesz w walentynki. Teraz jeszcze nie ma tak dobrze.

/Wątpię, by Ian ogarniał co oni dokładnie robią. Wiem, dziecięca ciekawość i dostęp do internetu, a do tego pewnie uczynni, starsi koledzy od tekstów pokroju "masz ojców pedałów, którzy robią to i to, ty pewnie też coś tam". Chociaż... Nikt nie jest raczej na tyle głupi, by obrażać syna tej dwójki :P Poważnie, nikt nie może być aż tak głupi, by sądzić, że ujdzie mu to na sucho.
S: Weeeeeź! Ja ci zazdroszczę....
 Spytaj Barnesa, może strzeli kilka fotek w trakcie i ci odsprzeda. Albo nie, lepiej nie! Bo jest na tyle popieprzony, że jeszcze by mi je pokazał. Nie chcę szukać psychiatry.

S: A ciebie co kręci? Do czego on musiał nawyknąć?
B: Bielizna. I to damska. Topowanie. I pię...

S: Bucky! A zresztą, nie będę się z nim kłócić. To prawda.
B: Haha ale skrycie uwielbia i później ogląda w czasie misji xD
 A ty myślisz, że dlaczego pozwolił mi nagrać kolejne dzieła kinematografii z moim tyłkiem w roli głównej? Z jego też mam. To fajne hobby.

1 komentarz:

  1. A wysyłamy sobie też na AA? ;p

    No ale on mądrzejszy niż jego wiek wskazuje, więc może te sprawy też lepiej ogarnia? Ale nie mówi, by się nie wydało?;p
    Tylko pewnie mnie by się na tyle wymsknęło, że mogliby mnie źle zrozumieć xD moje szczęście xD


    S: No ale przecież lecisz na niego, nie masz takich zdjęć pod poduszką przypadkiem?;p
    S: Pięty? Lubisz pięty? Ale weź daj się od czasu do czasu przelecieć jakaś równowaga powinna być.
    B: Wypuść to do neta, zarobicie krocie i dzieciaki będą mieć zaplecze na przyszłość, że wohoho.

    OdpowiedzUsuń