21 lutego 2017

o.

Jeżeli to nie należy do najgorszych to ja nie chcę wiedzieć co należy do najgorszych.
Może Stefania nie ma korzeni irlandzkich a polskie? :p
Taki nasz urok a może to Bucky <3333
(przeróbka Maybeline [źle pewnie napisałam xd])

To w wannie znam <333
Oj Bucky płacze bo tak mu dobrze? Czy w trakcie coś sobie wspomniał xD
Na kolejnym ma owlosioną łydkę xD
Ostatnie mrr <3 ładnie proteza dopieszczona xD 
/Słońce, ty chyba nie znasz Wattpada, skoro uważasz to opko za jedno z najgorszych :P Zaliczyłabym je raczej do "przeciętnych", bo choć są błędy i emocje oraz fabuła tyłka nie urywają, to jest wiele, wiele znacznie gorszych.
/Nigdy nie będziemy mieć uroku jak Bucky :(

/Dopiero teraz zauważyłam, że Buniowi spływa po policzku jedna samotna, kryształowa łza, która błyszczy w świetle księżyca. Myślałam, że to cienie się tak układają :P A co do łydki - wtedy jeszcze biedaka nikt nie depilował, więc miał włoski. Marvel, wiemy, że depilujesz każdego aktora, ale oddajcie Stanowi włoski. Fanką jego urody nie jestem, ale włoski na klacie miał ładne.
W: Karma może istnieje.. A jak twoja tęsknota za Clintem? 
  Jest prościej niż po stracie Pietro, jednak... Nie zapominam. Choć czasem bym chciała.
 S: wiesz, że twoje nastroje i inne takie wpływają na rozwój płodu? 
 Tak, wiem. To raczej oczywiste. Muszę po prostu... się przyzwyczaić. Potrzebuję chwili.
 S: Nie można ich jakoś przeszkolić?
 Wszystko zależy od zachowania Bucky'ego. Czasem współpracuje, czasem tylko mruczy coś pod nosem, innym razem ich obraża, jeszcze innym wcale nie reaguje, a jeszcze innym używa przemocy, bo mają dać mu spokój.
B: przyjdzie i na nie czas? Nie masz już czipów w głowie?
 Część mam. Muszę mieć, bo inaczej proteza by nie działała. Raczej już zostanę cyborgiem.

1 komentarz:

  1. Jeszcze bardziej mnie przekonuj, że Wattpad to zło tego świata.. I kurwa.. "Książki", "biblioteka", ja nie wiem jak człowiek, który jest choć trochę inteligentny, nie widzi w tym problemu? Serio, społeczeństwo schodzi na psy za przeproszeniem. I jestem ciekawa, co zaproponuje w zamian.. Chodzi mi o nazewnictwo, tworzenie nowych znaczeń słów etc.

    Niestety :(

    W: To niech on i Pietro będą twoim powodem do ulepszania mocy? Wiesz, będziesz myśleć, że robisz to dla nich i prościej to będzie?
    S: Płód ci raczej chwili nie da, ale ja tak.
    S: Haha cały on.. Ale ja mu się nie dziwię..
    B: Będziesz niczym Terminator.

    OdpowiedzUsuń