11 marca 2017

o.

Wiesz, Steve powinien to zrozumieć to dla niego jakby "czas się zatrzymał" xD
Jednak za HE dziękuję :*
Jestem! Ty też bądź!
Widzisz? Ta cała notka jest bardzo dobra! <3
/Nie powiedziałam, że będzie happy end, a że coś się wymyśli :P I cóż, łatwo powiedzieć, trudniej zrobić. Sytuacja Steve'a jest wyjątkowo tragiczna - traci dom, przyjaciół, ukochaną, swój świat, a nim zdąży choć nacieszyć się tym, że jego przyjaciel jednak przeżył i miał dobre życie, okazuje się, że to nie jest już jego przyjaciel i to życie wcale nie było takie dobre. To masa złych myśli i ładunku emocjonalnego, nad którymi długo będzie trzeba posiedzieć, by jakoś to wyglądało.
I: To bardzo poważne przedmioty 
 A ja je lubię. Są fajne, w ogóle fizyka. Astronomia jest najfajniejsza.
G: Kiedy urośniesz powiesz na odwrót
 Ale ja chcę, żeby tata mi pomagał.
S: Ale daję cię naklejkę dzielnego klienta!
 Jestem dorosły, potrafię robić takie rzeczy i to nic szokującego. Przynajmniej nie powinno być. Kiedyś też musiałem zacząć kupować prezerwatywy i inne rzeczy, i nie spaliłem się przy tym ze wstydu. W bardziej... specjalistycznym sklepie też nie umarłem z zażenowania, chociaż przyznaję, byłem skrępowany.
B: Jestem z niego dumna, serio!
 O tak, Steve to już duży chłopiec.

1 komentarz:

  1. Wiesz, umiejętność pójścia dalej to już będzie dla Steve happy end, bo wiemu wtedy że jakoś sobie poradzi xD
    Ale czuję że będziesz łapać doła i słuchać smetow by to oddać xD

    I: chciałbyś być kosmonautą?
    G: i tata będzie pomagać..
    S: nie wykrecales się że to dla dziewczyny?
    B: nie zalujesz że tak się zmienil?

    OdpowiedzUsuń