2 marca 2017

o.

Jak mają się do czegoś odnosić, czy trzymać się tych samych ram, to może wyjść, że robią plagiat? Że nie kręcą czegoś nowego tylko wałkują to samo i nie są w tym najlepsi xD

Zapowiada się ciekawie! Chcoć troche bym tam szyk w zdaniu pozmieniała miejscami, ale mam nadzieję na szybki ciąg dalszy xD 
/Ale kogo oni mają plagiatować? Siebie :P? Po prostu ich uniwersum nie ma sensu, a akcja DofFP wyklucza te z "Apokalipsa" i "Logana", bo skoro uratowali świat, to dlaczego za chwilę go rozwalają, ratują, znowu rozwalają... Mają kiepskie podejście do filmów i powinni wziąć przykład z Disney'a-Marvela: kilka "mniejszych" filmów, a nie rozwalanie całego świata w każdym filmie.

/Ze zwróceniem uwagi poczekam do rozdziału drugiego albo trzeciego, żeby jej czasem nie przepłoszyć, bo zapowiada się interesująco. W końcu coś oryginalnego na wattpadzie.
S: a wiesz ze teraz jeśli nie zdążysz pogodzić się z Bucky'm to przy dziecku tym bardziej nie dasz? 
 Wiem, co i jak powinienem zrobić, więc naprawdę nie musisz się tym martwić.
B: mówisz o siostrze czy o kimś nie wiem?
 Nie spotykałem się z Beccą. Chciałem, ale to równałoby się ściągnięciu jej na głowę sporych kłopotów, więc tylko patrzyłem na nią kilka razy z daleka.

1 komentarz:

  1. No, że się powtarzają i kopiują, o. Może nie że od razu plagiat, ale wiesz co mam na myśli xD Bo te dwa filmy nie są ciągiem tej samej historii? xD Są traktowane jako osobne xD

    S: Ciśnie mi się coś na usta, ale się powstrzymam.
    B: To czyje zdjęcie?

    OdpowiedzUsuń