12 marca 2017

o.

To Sama poślę xD On sobie poradzi z kotem, Puszkiem i psem xD
W sumie to dobry pomysł! Skoro masz coś napisane, co można podrasować i wykorzystać, to dlaczego nie? Jeśli tylko pasują do tekstu to jak najbardziej xD

Hahahah! Czyżby to Steve urodził uroczego malca, skoro to prezerwatywy i lubrykant go przekonały? xD Podziwiam ludzką wyobraźnię by takie urocze scenki tworzyć xD
/Wychodzę właśnie z takiego założenia - po co mam pisać od początku jakąś scenę, skoro mogę przerobić bardzo podobną i dotąd niewykorzystaną? Dzięki temu mam więcej czasu, żeby napisać inne sceny.
/Znalazłam to przypadkiem, natykając się na syrenie AU (poważnie, syren!Bucky to zaskakująco popularny motyw). Jak znajduję coś fajnego, to często potem przyglądam jakiegoś tumblra. Jak znalazłam to, to wiedziałam, że muszę ci podesłać :P
I: Ale żeby coś poznać, trzeba to rozłożyć na czynniki pierwsze, prawda?
 Ale czasem to nie potrafię czegoś złożyć albo coś zepsuję. I potem jest problem, bo coś popsułem i czasem trzeba kupić nowe.
S: Eeee u twoich nóg? Na kolanach? Ty seksisto!
 Nazwij mnie jeszcze homofobem. O, i antysemitą! Który nienawidzi inwalidów i starców. Bucky tak robi.
B: Uczy się od mistrza!
 Tak? Od kogo? Bo ja to ciągle żadnych medali nie dostałem.

1 komentarz:

  1. A co jeśli podobne sceny Ci się skończą? ;p Nie wszystko idzie przerobić, choć dla chcącego nic trudnego xD
    Aż sama zerknę na google grafika xD Co tam ciekawego moje oczy znajdą xD
    Haha jak dobrze mnie już znasz :*


    I: Hm, zacznij czytać instrukcje w takich przypadkach?
    S: To nie. Nie będę się powtarzać, ale w takiej koszulce spróbuj spać
    B: Pewnie ogląda jakiegoś youtubera

    OdpowiedzUsuń