24 marca 2017

o.

Śmiałaś się i sugerowalas ze czytam tylko Stucky, a tu nie ma Stucky a beda dwie osobne parki to się smieje ze przestane czytać xD
A to nie jest seks dla seksu? :p
Shame on you.
/A będą :P? Tego nie powiedziałam. Steve ma Sharon, a Bucky... cóż, spotka kiedyś tego swojego kogoś, ale to nie oznacza, że będą osobne parki. Wiesz, wszystko może się wydarzyć...
/Ale co ja poradzę, że nawet przy seksie dla seksu muszę sobie czasem coś podopowiadać :(?
I: Ale je masz, więc no. Dobrze jest?
 Można powiedzieć, że mam. Czasami. Więc tak, jest dobrze.
 
B: A ty mówisz że nie pamiętasz niczego prócz tego psa, sugerujac ze zapoznales sie z nim dawno temu i nie spamietujesz. Więc nie pytam o to co bylo dawno temu i czy to pamietasz.
 Od czasu do czasu coś przeczytam. Ostatnio zabrałem się do Dostojewskiego, bo pamiętałem, że Belova miała pełno jego książek i ciągle próbowała mi coś wcisnąć. Ale ja nie chciałem, mówiłem, że przeczytam go później... Cóż, w końcu przeczytałem. Lepiej późno niż wcale, nie?

1 komentarz:

  1. No właśnie..
    Eeeeeee czworokąty? Weź fuj. Tym bardziej skończę czytać xD
    Nazwijmy to "skrzywienie zawodowe"?

    I: Czasami tylko? Mam nadzieję, że częściej niż rzadziej.
    B: Dlaczego każda próba rozmowy z tobą kończy się na tym, że wracamy do twojej złej i smutnej przeszłości?

    OdpowiedzUsuń