5 marca 2017

o.

Coś na zasadzie, że w kobiecie siła? Może ugięli się pod naporem feministek? ;p Ciesz się, że Kapem nie została Beyonce, choć nie mówię głośno - wszystko się może zdarzyć, gdy serce pełne marzeń, jak w piosence ;p
Zrobili z tego modę na Marvela ;o ktoś zagra wpierw w grę, zobaczy, że Sharon to córka Kapa a później obejrzy film i zobaczy, że się całują ;o
/To było z okazji 75 rocznicy stworzenia postaci Kapitana Ameryki. Peggy została Kapitanem, Sharon została Kapitanem, a Kapitan został Hail Hydra. Coś chyba poszło nie tak :P Ale te dwie panie dzierżące tarczę to tylko zabieg marketingowy - żeby pokazać, że kobiety też mogą! Ale zamiast skupić się na dobrych postaciach kobiecych albo tworzyć nowe, wpychają je w role znanych męskich herosów - mamy więc kobiety Capów, kobietę Thora, kobietę Wolverine'a i czarnoskórą piętnastolatkę, która jest Iron Manem (nie do końca, ale tak ją reklamowano).
/Coś mi się wydaje, że to był też kolejny śmieszny zabieg typu "no homo" (ten z Peggy, nie Sharon - to tylko fragment "Mody na Avengers", bo w tej grze mamy Sharon-dziewczynę Steve'a i Sharon-córkę Steve'a, które mają tę samą twarz...). Bo spójrz na grafiki reklamujące postać (np.klik) i powiedz zamiast kogo pojawia się Peggy :P? Podpowiem, podrzucając pewien manip z tym Capem.
 B: Dać twoje zdjęcie do medalionu?
 A masz moje zdjęcie? Jak nie, wytnij sobie z podręcznika do historii. Wtedy byłem przystojniejszy.

1 komentarz:

  1. Bo ogólnie rzecz biorąc - po co tworzyć coś nowego, co może się nie przyjąć i nie sprzedać? Lepiej więc korzystać na tym co się sprzedaje, zmieniając to, dodając coś, bo nawet jak zawalą sprawę tak jak z hail Steve, to i tak to się sprzedało? Było jakieś zainteresowanie? Było. Mógł ktoś wejść zerknąć o co ludzie się burzą i znaleźć przy tym coś dla siebie? Mógł? Mógł. Nowy klient? Nowy. Tu już nie chodzi ani o fanów, ani o postacie, historie. Tylko o pieniądze.
    Pomijając moją miłość do Stucky, to ja nie wiem czego oni się boją? Przekroczyć granicę dobrego smaku już ze Steve'm zrobili, a wydaje mi się, że starzy klienci by zakupili taki świat i nowi też xD Nie wiem skąd ta spina, nie umiem sobie tego wyjaśnić xD
    Uważaj, bo zaraz będzie że Sharon to jest damski Bucky i go zastąpi ;o


    B: Weee myślałam, że coś mi wyślesz.
    S: Dalej się fochasz?

    OdpowiedzUsuń