5 marca 2017

o.

Bo ogólnie rzecz biorąc - po co tworzyć coś nowego, co może się nie przyjąć i nie sprzedać? Lepiej więc korzystać na tym co się sprzedaje, zmieniając to, dodając coś, bo nawet jak zawalą sprawę tak jak z hail Steve, to i tak to się sprzedało? Było jakieś zainteresowanie? Było. Mógł ktoś wejść zerknąć o co ludzie się burzą i znaleźć przy tym coś dla siebie? Mógł? Mógł. Nowy klient? Nowy. Tu już nie chodzi ani o fanów, ani o postacie, historie. Tylko o pieniądze.
Pomijając moją miłość do Stucky, to ja nie wiem czego oni się boją? Przekroczyć granicę dobrego smaku już ze Steve'm zrobili, a wydaje mi się, że starzy klienci by zakupili taki świat i nowi też xD Nie wiem skąd ta spina, nie umiem sobie tego wyjaśnić xD
Uważaj, bo zaraz będzie że Sharon to jest damski Bucky i go zastąpi ;o
Ta historia byłaby kontrowersyjna i by się sprzedała, ALE nie sprzedałaby się tak dobrze jak powinna przez to, że gdzieniegdzie nie zostałaby pewnie dopuszczona do sprzedaży. Taka np. Rosja chce zakazać puszczania w swoich kinach "Pięknej i Bestii" za komentarz reżysera o domniemanym homoseksualizmie jednej z postaci, więc pewnie i komiksom później by się oberwało i to nie tylko tam. Jakby Steve od początku przejawiałby biseksualne skłonności na przykład, problemu by nie było. Ale teraz uznano by to za zmiany pod wpływem "homoseksualnego lobby". Wiesz, tego samego, które zmusiło komisję do wykreślenia tej orientacji z listy chorób. I poważnie widziałam raz takie argumenty :D
/Niech zastąpi, bawi mnie to :P Mamy trzech Capów - Steve'a, Bucky'ego i Sama, ale wytnijmy tego w środku, bo nie pasuje nam do obrazka? Oni robią się śmieszni z tą swoją wybiórczą poprawnością - musi być kobieta i musi być Afroamerykanin. Musi. Bo inaczej znowu będą na świeczniku, obrażani przez "przedstawicieli urażonych mniejszości". Paranoja. Ale aż śmieszna :D
S: Dalej się fochasz?
 Ja? Ależ ja się nie "focham".
B: Weee myślałam, że coś mi wyślesz. 
 Muszę zrobić fryzurę, zadbać o cerę, zrobić peeling i maseczkę, zrobić makijaż... To trochę potrwa, nikt nie jest piękny od rana. Wiem, że to szok, ale nawet ja nie jestem boski przez cały czas.

1 komentarz:

  1. Właśnie! Widziałam już gdzieniegdzie te informację, ale czuję się nie w temacie xD Która postać niby ma zapędy homo? xD Bo chyba znam złą wersję Pięknej i Bestii a zawsze ona była moją ulubioną xD
    Wydaje mi się, że nawet tam gdzie jest zakaz jakoś potrafią sobie posprowadzać takie rzeczy, a jaka by to była reklama? ;p Mi się wydaje, że Steve miał zapędy na bi, co się nazywa wpatrzeniem w najlepszego przyjaciela xD No ale nie będę mówić, bo jeszcze okaże się, że ze zwyklej hetero laski siedzę w homo lobby xD
    Ah ta poprawność polityczna! Ja rozumiem, że człowiek czuje się związany ze swoimi korzeniami, ale.. Aby mówić, że jest się rodowitym np mazowszaninem, to rodzina musi tam co najmniej 100 lat mieszkać, więc teraz osoby, które są Afroamerykanami są tak naprawdę Amerykanami? Nawet jeśli celebrują i pilnują tradycji to poprzez samo "zasiedzenie" już wiekowe ich rodów nie mają co się burzyć, czy czuć gorszymi? Choć historię mają jaką mają..

    S: A co?
    B: Malujesz się? Myślałam, że tylko oczy podczas walk

    OdpowiedzUsuń