23 kwietnia 2017

ASTRID LÖFGREN

N, miałam ten sam problem. Do dzisiaj zresztą czasem tak mam i nawet nie tylko wierszy się to tyczy.
Kiedy skończysz, będziesz wszechstronnie wyedukowana. Trzeba się cieszyć! Już zacznę projektować laurkę,żeby nie robić jej później na ostatnią chwilę.
/Też mi się czasem to zdarza, choć zdecydowanie częściej tyczy się to wszelkiej maści poezji lub literatury romantycznej. Nie jestem do tego stworzona.
/Już mogę powiedzieć, że ostatnia notka skończy się słowami pewnej, że tak powiem, przysięgi, którą zwieńczy "Tak mi dopomóż Bóg". Ale jeszcze nie raz zaszpanuję swoją super riserczową wiedzą, np. dotyczącą stopów, pogody w Nieckim Okręgu (w maju zeszłego roku średnia temperatura za dnia wynosiła ok. -20 °C rano, -18/-16 °C w ciągu dnia i -25°C w nocy, zapisałam sobie, ale w końcu zrezygnowałam z tej notki) czy czegoś równie pasjonującego.

/I oj tam, jeśli tyczyłoby się drukowania 3D, to mogłabym być i wydrukowana. Może wreszcie przestałabym być taka płaska :P
Steve,czyli Ian to pierwszy taki przypadek, z którym się spotkales?
 Tak, choć nie wiem, czy można by użyć tu stwierdzenia "na szczęście". Ale póki co wciąż jest jedynym. I tu akurat powinienem tego użyć.
Bucky, no sorry, przykry mam humor. Nie chciałam.
 Tylko żartowałem. Nie będę wszczynać kłótni czy coś w tym stylu dlatego, że masz inne zdanie na jakiś temat. Zwłaszcza, że jest słuszne, bo  nie ważne, jak człowiek będzie się starać, to dziecka nie uchroni przed wszystkim. Niestety.

1 komentarz:

  1. N, mnie to najczęściej spotyka przy wszelkich definicjach. Im starszą definicja tym łatwiej ją zrozumieć, ale te nowe wołają O pomstę do nieba.
    Uhu, brzmi poważnie. Szpanuj, szpanuj. Przynajmniej się człowiek czegoś dowie po drodze.
    No to wydrukowana będziesz :P

    Steve, nie boisz się, że jest z nim coś nie tak, czego jeszcze nie widać, ale za jakiś czas może wyjść? Bo chyba jest takie ryzyko.

    Bucky, nie zauważyłam, przepraszam. Śliski temat, ale tak. Za to możemy się starać, by było im jak najlepiej.

    OdpowiedzUsuń