22 kwietnia 2017

o.

Haha zgłoś się może? ;p Może dasz lepszą radę od zawodowych aktorów xD
A porównanie do Krystyny Czubówny powinien być komplementem a nie zniewagą xD w końcu to jeden z najsłynniejszych i najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce xD
/Jak ja lubię argument pt. "Jak ci się nie podoba, zrób to lepiej!/Zrobiłbyś lepiej?". Nie, nie zrobię tego lepiej, bo nie taki mam zawód, nie takie wykształcenie i nie tym się zajmuję, ale nie potrzebuję tego, by móc ocenić, że coś jest zrobione źle. A skoro nie jest to odosobniona opinia, a większość komentarzy jest negatywna, to coś w tym jest.
/Chodziło mi o tonację i zabarwienie emocjonalne głosu, nie o samo jego brzmienie, nie o samą jego barwę.
S: Też nie rozumiem o co chodzi.. Ale.. Napraw to?
 A dlaczego znowu ja? Cały czas wszystko naprawiam i przepraszam go, choćby to była jego wina, nie moja. Jestem wytrwały. Zobaczymy, kto pęknie wcześniej.
B: Trzeba go było nie nabijać na widły?
 Nabijać na widły,,,? Aaa, że to. Pokłóciliśmy się ostatnio, chyba o to mu chodziło. Tak sądzę, znaczy.

1 komentarz:

  1. Haha nie o to chodziło! Ogólnie w wielu dziedzinach zdarza się, że amatorzy robią coś lepiej niż zawodowcy?

    S: Stawiasz się?
    B: O co znowu zrobiłeś mu haję?

    OdpowiedzUsuń