22 kwietnia 2017

o.

Do zwiastunu Thora nie potrafię podejść poważnie. Serio przez skojarzenie ze Shrekiem i humorem z Deadpoola u mnie się nie obędzie ;o Więc nawet nie umiem się skupić na dubblingu, choć Thor nie brzmi młodo, tyle dałam radę wyłapać xD
 Thor brzmi jak starzec,  a Hela jak głos z translatora. Thor brzmiał idealnie, kiedy w dubbingu podkładał mu głos Piotr Grabowski. Według mnie jeszcze Paweł Ciołkosz pasuje jako Steve (ma całkiem podobny głos do Evansa, jeśli się postara), Mariusz Bonaszewski brzmi całkiem-całkiem jako Tony, chociaż głos ma zupełnie inny od RDJ. Krzysztof Stelmaszyk jako Fury też ujdzie. O Marcinie Hycnarze nawet wspominać już nie będę, bo że jego lubię, wie już chyba każdy. Za to nie mogę zdzierżyć Wiktorii Gorodeckiej, która podkłada głos Natashy. Od razu kojarzy mi się z Krystyną Czubówną.
S: No... Tak bardzo ograniczyłeś, że nie dawno nie poskramiałeś smoka.. Masz zakaz zbliżania się do wieży, czy co?
 I znowu ja jestem tym najgorszym? O tym, że nie zbliżam się do wieży, bo... niemal nabito mnie tam ostatnio na... widły. Nie, nie jestem dobry w takie porównania.
B: Przykro mi
 A tam, nie jest tak źle. Żyję z tym.

1 komentarz:

  1. Haha zgłoś się może? ;p Może dasz lepszą radę od zawodowych aktorów xD
    A porównanie do Krystyny Czubówny powinien być komplementem a nie zniewagą xD w końcu to jeden z najsłynniejszych i najbardziej rozpoznawalnych głosów w Polsce xD

    S: Też nie rozumiem o co chodzi.. Ale.. Napraw to?
    B: Trzeba go było nie nabijać na widły?

    OdpowiedzUsuń