22 kwietnia 2017

o.

Ej! Każdy jakoś na życie musi zarobić, nie? ;p A skoro oni wygrali castingi, to znakiem tego, że dla kogoś, kto się na tym zna oni byli najlepsi xD Więc może trzymajmy się tego pozytywu, że mogliśmy trafić gorzej? ;p
 Problem w tym, że z jakiś dziwnych, nieznanych (tak naprawdę, to jest to kasa) czasem wolą zatrudniać celebrytów i "youtuberów" zamiast ludzi, którzy naprawdę znają się na rzeczy. I choć wiem, że w takich zwiastunach jest to surowe audio bez żadnej obróbki, to przy tym niemal padłam z wrażenia. To ma zachęcić ludzi do pójścia do kina :P? Przecież to - a zwłaszcza biedna Hela - brzmi koszmarnie.
S: No tak. Dalej wciąż nieurlopowi jesteście.. To zmieńcie.
 Zmieńcie co? Pracę? To naprawdę nie jest tak proste, jak mogłoby się wydawać. Nie możemy złożyć wypowiedzenia i stwierdzić, że rezygnujemy i mają radzić sobie sami. Ograniczyliśmy nasze działania, jak tylko daliśmy radę, ale czasem jesteśmy po prostu potrzebni.
B: Na moich oczach byś mógł.. Nawet poświntuszyć trochę.. Nie będę zła
 Nie mam weny. Dawno nie poskramiał mojego smoka.

1 komentarz:

  1. Do zwiastunu Thora nie potrafię podejść poważnie. Serio przez skojarzenie ze Shrekiem i humorem z Deadpoola u mnie się nie obędzie ;o Więc nawet nie umiem się skupić na dubblingu, choć Thor nie brzmi młodo, tyle dałam radę wyłapać xD


    S: No... Tak bardzo ograniczyłeś, że nie dawno nie poskramiałeś smoka.. Masz zakaz zbliżania się do wieży, czy co?
    B: Przykro mi

    OdpowiedzUsuń