4 kwietnia 2017

o.

Weeeeź! To by było romantyczne i "no homo"! 
 No oczywiście, że no homo! Czysta, męska przyjaźń bez żadnych kontekstów! Zero, null, nada! Przecież tak właśnie wygląda ich relacja ;P
T: Witaj Władco, Mądrości etcetera etceta. Tak serio to siema stary, co u ciebie słychać prócz problemu z ziomkiem?
 Jest spoko. Ja i moja paczka, razem z tym zramolałym ziomkiem - BFF mojego starszego, damy radę, w końcu lolamy nasze podwórko.
/Spędziłem wiele lat wśród amerykańskiej młodzieży, kiedy byłem studentem, jednak było to już ponad dekadę temu. Wyszedłem z wprawy, a moja znajomość slangu nie jest już na czasie, jak to się mówi. Jednak wierzę, że nie będzie to problem.
S: Gdy słowem nie wystarczy, tam siłą trzeba być. 
 Wiem o tym. Gdyby słowa zawsze wystarczały, żołnierze nie byliby potrzebni.

1 komentarz:

  1. Ale już skiepciłaś skoro mi powiedziałaś, bo tak nie zrobisz. :(

    T: Idealnie, sama jestem do tyłu i nie tak dawno odkryłam co znaczy "TNT", także luzik. Nie myślałeś o jakimś pozorowanym wypadku? Chorobie? Kochance?
    S: A ty byłbyś martwy.. Nie fajnie.

    OdpowiedzUsuń