11 maja 2017

o.

<33333333333333 :**********
O kim mam nie wspominać? :p
 O, i tak ma być, to mi pasuje <3!
I: Jak mogą zarzucać kłamastwo jedynym żyjącym świadkom?
 Niewygodne fakty, które nie pasują do tej wersji historii, jaką chciano przekazać ludziom. Dlatego tak pozmieniano ich biografie. Mamy nawet w domu kilka takich, w których poskreślali wszystko, co było nieprawdą, a przy półprawdach podopisywali to, co zostało pominięte. Dużo było tych przypisów.
G: Steve pewnie za to jest aż nazbyt subtelny?
 Może nie nazbyt, ale zdarza mu się palnąć coś głupiego albo nie na miejscu zdecydowanie, zdecydowanie rzadziej.  
S: to zawsze jest potrzebne więc leć do sklepu. Do tego w zestawie czekolada.
 Nie jestem kobietą, ale wydaje mi się, że nie jest to jednak potrzebne zawsze. I spokojnie, czekoladę mamy. Bucky nie dopuściłby do tego, by było inaczej.
B: terytorialnie to zabrzmiało.
 Już nie przesadzajmy, bo za chwile jeszcze okaże się, że w ogóle to jestem wyrodnym ojcem. Już nie przesadzajmy, że męczenie się z tym, że dzieciak nie chce spać we własnym łóżku, bo przyzwyczaił się do czegoś innego, to etap obowiązkowy. Poza tym - nie wiem, może jestem dziwny, ale jakoś odpychała mnie myśl, że dziecko ma spać tam, gdzie uprawiamy seks.

1 komentarz:

  1. <3 ale i tak do tego wrócimy! :p a kiedyś podrzuciłam pomysł by nie pisać +18 xD już wole w syrence w syreniej postaci xD


    I: Dlaczego nie wydadzą własnego podręcznika?
    G: aaa.. Jak reagują na wasze, twoje i Iana drugie połówki? Macie?
    S: No oj tam, oj tam. Nie słyszysz tych okrzyków radości za dokonany zakup?
    B: Niee.. Bo masz rację. Plus byłby to powód do doczepienia się do was.

    OdpowiedzUsuń