7 marca 2015

Ana Morgan

N: Genialny blog ;)
Bucky: Pamiętasz Howarda Starka? Dobrze go znałeś? Zabiłeś go?
Sam: Jak to jest współpracować z Avengersami*?
N: Dziękuje :)! Naprawdę nie spodziewałam się, że blog zostanie tak ciepło przyjęty.

*Pisze się Avengers. Wiem, jestem czepialska :P
Sam:
Nie miałem okazji z nimi pracować, więc jestem tak samo ciekaw jak ty. 
Bucky:
Howard był moim przyjacielem. Zawsze interesowałem się inżynierią i to nas zbliżyło. Chciałem pójść na studia*, ale wybrałem front. Wiem to, choć pamiętam tylko urywki. Zapach smaru. Warsztat. Smak gorzkiej kawy. Śmiechy. Londyńskie dachy. Tak, dawno, dawno temu... 
Tak. Spojrzenie jego oczu, gdy zobaczył moją twarz jest jednym z moich najwyraźniejszych wspomnień. Poznał mnie. Poznał mnie...

*Dzięki biografii Bucky'ego wiemy, że był najlepszym uczniem w szkole, ale też znakomitym sportowcem. Taki typ najpopularniejszego chłopaka w szkole :P To kanon. Z kolei fanonem jest jego przyjaźń z Howardem (ba, są nawet ff o Science Bros First Generation!).


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz