7 marca 2015

Astrid Löfgren

Wiem, że to nie pytanie, a komentarz, ale postanowiłam odpowiedzieć.

Przygnębiające...
PS: N., chciałabym posiąść Twoją wiedzę na temat Universum, bo wydaje mi się, że jest ogromna :) Chętnie się od Ciebie - no i od Bucky'ego i Sama - wiele rzeczy nauczę, i mam nadzieję, że tak się stanie :)
  Siedzę w Marvelu od ładnych paru lat, a przed założeniem bloga zrobiłam sobie solidną powtórkę.
  Jeśli  miałabyś jakieś pytanie, pytaj śmiało :) Jeśli Samy lub Bucky nie będą w stanie ci pomóc, może ja dam radę.

  Rebecca naprawdę miała Alzhaimera. Bucky udał się do niej w odwiedziny razem z Natashą.

1 komentarz:

  1. No to w takim razie ja jestem na samym począteczku drogi do ogarnięcia tego ogromnego i niezwykle interesującego świata. Dziękuję za otwartość i chęć pomocy. Na pewno jeśli nasunie mi się jakieś pytanie (w co nie wątpię :)), to pierwszą zapytam Ciebie :) No, Buck'a i Sama też, u źródła więcej się dowiem :D

    OdpowiedzUsuń