7 marca 2015

Rachel



Rachel
Macie rodzeństwo? Jaki macie z nim kontakt?
Cóż, z naszej trójki tylko James (pamiętajcie- James, nie Jim, nie Jimmy, bo on tego nie toleruje) ma rodzeństwo, więc oddajemy mu głos.

Bucky:
Miałem trzy siostry: Rebeccę, Kimberly i Idę. Byłem najstarszym z rodzeństwa, więc pełniłem rolę dużego, starszego brata, który żałuje, że spędzał z nimi tak mało czasu. Niestety teraz żyje już tylko Becca. Choruje na Alzhaimera.

*Bucky oryginalnie miał tylko jedną siostrę- Rebeccę, ale dzięki jego biografii z WS wiemy, że był najstarszym z czwórki dzieci, a także, że był jedynym synem, więc pozostałe imiona zapożyczyłam od innych członkiń jego rodziny: siostrzenicy i ciotki :) 


1 komentarz:

  1. Przygnębiające...

    PS: N., chciałabym posiąść Twoją wiedzę na temat Universum, bo wydaje mi się, że jest ogromna :) Chętnie się od Ciebie - no i od Bucky'ego i Sama - wiele rzeczy nauczę, i mam nadzieję, że tak się stanie :)

    OdpowiedzUsuń