24 marca 2015

Ana Morgan

 #1 Steve: Podobnie jak u Natashy ^^ Co myślisz o Iron Manie, Thorze, Bartonie, Bannerze, Lokim + Fury i Agentka 13? :D
 #2 Jamie i Steve: Jak wspominacie swoją pracę w armii i współpracę z Dum Dum Duganem oraz resztą "wesołej kompanii"?
 # 3 Sam: Co łączy Cię ze Stevem? (chodzi mi o cechy charakteru, żeby nie było mylnych skojarzeń ;P)
N: Aniuś, nawet nie wiesz, jak cie nie cierpię za to pierwsze pytanie :*
I zastanawiam się nad Brucem, bo to jednak ciężki orzech do rozgryzienia.

Sam:
Różni nas dosyć sporo, ale mamy podobne poczucie humoru, wyznajemy podobne wartości... Ciężko mi tak właściwie określić, dlaczego się zaprzyjaźniliśmy, to nie takie proste.
Steve:
 Z Thorem dosyć sporo nas łączy, czasem dobrze jest móc pogadać z kimś, kto nie jest "stąd". Jest też świetnym wojownikiem i dobrze mi się z nim współpracuje.
 O Clincie nie mogę powiedzieć zbyt wiele, bo od czasu Nowego Jorku nie często go widywałem.
 Banner jest niesamowicie inteligentnym człowiekiem, naprawdę dobrze słucha i potrafi doradzić.
 Loki to przestępca o ideologi, która przypomina mi pewnego gościa z Niemiec. Jeden z tych, których trzeba zlikwidować, nie zatrzymywać.
 Fury to gość, który ma zbyt wiele tajemnic. Chcesz mu zaufać, a na świat wychodzą kolejne kłamstwa.
 Sharon to naprawdę interesująca kobieta i żałuje, że poznaliśmy się w takich okolicznościach.
 Stark. Doceniam jego wkład w sprawę i szanuję. 
  
 Mimo okoliczności miło wspominam czas spędzony z Howling Commando. Można powiedzieć, że byliśmy zgrają wyrzutków, która razem tworzyła mieszankę wybuchową. Każdy z nas odpowiadał za coś innego, potrzebowaliśmy się nawzajem i to pomagało unikać sporów. To byli moi przyjaciele, takich nie da się zastąpić. 
Bucky:
Nie pamiętam sporej części tego okresu, ale chyba dobrze. Byliśmy przyjaciółmi, polegaliśmy na sobie nawzajem, ufaliśmy sobie, a to kluczowa sprawa. Dum Duma poznałem pierwszego. Łoił mi głowę, gdy pozwalałem sobie na zbyt wiele względem strażników- oberwałem za to nie raz, a potem zbierałem ochrzan od niego. 

1 komentarz:

  1. N: Dziękuję ^^ Wiedziałam, że prędzej czy później tak się to skończy :D
    Jamie: Coś ty wyprawiał w tej armii?
    Steve: Czy teraz podobnie jest z Avengers? Czy może to zupełnie inna sytuacja?

    OdpowiedzUsuń