14 marca 2015

Ana Morgan

N, Sam: Jakiej muzyki słuchacie?
Jamie'go nie pytam, bo doskonale znam odpowiedź: "Nie mam ulubionego gatunku", "Nie obchodzi mnie to", czy coś w tym stylu :P
N: 
Lubię Fall Out Boy czy Imagine Dragons, ale ostatnio chodzi za mną Roby Fayer - Ready To Fight.

Sam:
Lubię stary dobry rock, ale od czasu do czasu, gdy najdzie mnie nastój nie pogardzę jazzem. Uwielbiam też Guns N'Rosen.
 
Bucky:
Wcale się tak nie zachowuje, nie jestem dzieckiem. Po prostu nie znam współczesnej muzyki.

1 komentarz:

  1. N i Sam macie wielkiego plusa :) Praktycznie identyczny gust muzyczny co mój ^^
    Jamie a więc coś z twoich czasów. Muzyka lat 20., 30. i 40. również nie jest mi obca. Wręcz przeciwnie jeśli chodzi o muzykę poważną, często po nią sięgam :D Czekam na odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń