25 marca 2015

Ana Morgan

Wszyscy: Dobra, dzisiaj poważne pytanie, bo mam chandrę (znów) :(
Jakie studia po mat- geo? Na maturze z rozszerzeń zdaję: matmę, geografię i historię (kiedy ją wpisywałam, chyba mnie przyćmiło :/).
N:
Ciężko mi powiedzieć, bo nie wiem w czym najlepiej się czujesz, ale może studia matematyczne lub coś związanego z geografią, np. Analityka Gospodarcza, Gospodarka Przestrzenna, Międzynarodowe Stosunki Gospodarcze itp

Steve:
Nie do końca znam współczesny system szkolnictwa, ale może studiowanie geografii, geologia, ochrona środowiska? Jestem raczej kiepskim źródłem.
Sam:
Masz spory wybór dzięki matematyce, więc może matematyka, ekonomia, rachunkowość i finanse, może też geografia, geologia albo Akademia Morska?
Bucky:
Czasem nie potrafię zawiązać butów, o podpisaniu się nawet nie wspominając, więc pytanie mnie o takie rzeczy to raczej zły pomysł. 

1 komentarz:

  1. Dzięki wszystkim :D N świetne pomysły i Sam... Akademia Morska? Nigdy bym na to nie wpadła :)

    OdpowiedzUsuń