25 marca 2015

Astrid Löfgren

Wszyscy: Jakie wartości są dla was najważniejsze?
N:  Mam dziwne wrażenie deja vu, ale nie mogę znaleźć podobnego pytania. I to jest 170 notka. Mój boru.
 Miłość- nie tylko ta romantyczna, każda  jej odmiana. Stałość, wierność, rodzina.

Sam:
Rodzina. Nie tylko ta z krwi, ale też i ta, którą sami sobie wybieramy.
Steve:
Zapewne spodziewasz się Bóg, honor, ojczyzna, ale nie. Zaufani przyjaciele, bliscy, wolność, poczucie stabilności...
Bucky:
Wolność? Nie wiem, co mam powiedzieć?

3 komentarze:

  1. N, spoko, nie tylko ty, bo jak już wcisnęłam "opublikuj" to mi się to samo uczucie pojawiło :D Ale że nie byłam pewna, to nie usuwałam, a szukać się nie chciało.

    Steve: Wcale się tego nie spodziewałam. Prędzej od harcerza, bo w dzisiejszych czasach mam wrażenie, że się tylko tak mówi, że dla żołnierza liczy się tylko Bóg, honor i ojczyzna. Podobają mi się twoje wartości.

    James: Mnie to nie dziwi wcale, ale chociaż dobrze, że jedną znalazłeś.

    OdpowiedzUsuń