14 kwietnia 2015

Astrid Löfgren

James, stęskniłam się za tobą. Powiedz, że ty za mną też. Mam ochotę cię powkurzać, ale znaj moją litość. Jak tam idzie? Twoja "koleżanka" dobrze się spisuje? Zacznij myśleć nad złagodzeniem sytuacji, bo już chyba pół świata się wściekło przez te wasze wycieczki, a co my poczniemy, jak ciebie zabiją? :/

Clint, uuu, a co to za pan Stanowicz? Coś o nim wiadomo?
Coś czuję, że z tego Barnesa niezły showman się zrobi.
Zażądaj podwyżki koniecznie. A jak pójdziesz na emeryturę to dodatkowych świadczeń zażądaj, ze względu na trudne warunki pracy.
Clint:
Nico Stanowicz żył w Stanach od wczesnych lat '80; ożenił się, miał dwójkę dzieci w dobrych szkołach, całkiem niezłą posadkę i domek na przedmieściu. Kilka dni temu wymordował całą swoją rodzinę i udał się do Filadelfii.
Przed upadkiem muru zaangażowany w tajny projekt KGB, ale nadal nie wiemy jaki. 
Najpierw muszę dożyć emerytury, a coraz bardziej zaczynam w to wątpić.
Bucky:
Wiem już, że w projekcie udział brała trójka mężczyzn. Pajączek zdobył też kilka nazwisk byłych techników Red Roomu, którzy zwiali do Stanów po zakończeniu zimnej wojny.
Arkady. Zawzięty zabójca. Pamiętam, że był najlepszy.
Dimitri. Ciężko myślał, ale był oddanym Mateczce Rosji żołnierzem. Nawet go trochę lubiłem. O ile mogłem kogoś lubić w tamtym okresie.
I ostatni, Leo Nowokov. Agent KGB niemal od urodzenia. Niezły skurwiel.
Pół świata się wściekło, a jeszcze niczego nie zrobiłem. Dobra, Bulgakow to moja wina, musiał naprawić moje ramie, ale nic poza tym. Leo urządził masakrę w Filadelfii, bo w skarbcu w  jednym 
z kasyn przetrzymywano komorę Arkadego. Doskonale wiem, że jestem w czarnej dupie, bo sukinkot jest pół korku przed nami.  

2 komentarze:

  1. Clint, a macie chociaż pomysły na to, co to za tajny projekt? E tam, dożyjesz. Kto jak nie ty?

    James, czekaj, czekaj, co za Pajączek? Coś mnie ominęło, albo czegoś nie ogarniam? Pajączkiem nazywasz Wdowę, czy jak?
    Jak nic jeszcze nie zrobiłeś? Wyszedłeś z domu trochę dalej, niż do ogródka, a to wystarczający powód, żeby pół świata chciało cię udupić.
    Czyli jesteś bliżej celu niż dalej?
    Ale mam ochotę na ciebie donieść, Jamesie Buchananie Barnesie :/

    OdpowiedzUsuń
  2. No i że tylko moja Lisa myśli pesymistycznie! Nawet Clint!

    OdpowiedzUsuń