14 kwietnia 2015

Astrid Löfgren

Ty też się pewnie cieszysz na tę rozmowę, czyż nie? :)
Oj tam, oj tam. Czepiasz się szczegółów. Równie dobrze mogła być panem Zenkiem spod monopolowego w polskiej dzielnicy. To chyba oczywiste.
Krew? Jej podmienienie dla takiej Wdowy to chyba pikuś, czy się mylę? Natasha ci poopowiada więcej mam nadzieję.
Podmiana podmianą, ale myślałem, że SHIELD to fachowcy, a nie zgraja amatorów, która nie potrafi pobrać próbek. Coulson nie odpowiada, Hill zajmuje się Starkiem, Natasha mnie zabije... 
Sharon i Wilson pojechali do Filadelfii, ale materiału z większości zniszczonych kamer nie da się odzyskać i póki co, jedynym materiałem, który mamy to Barnes uśmiechający się do kamery i informacja o zaginięciu Nicka Stantona, który oczywiście nie nazywał się wcale Nick Stanton, a Nico Stanowicz, bo w USA to chyba już nie ma Amerykanów, który żył tu pod przykrywką od wczesnych lat '80. Stanowczo za mało mi płacą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz