15 kwietnia 2015

Blue Greyme+ EDIT

N: zapraszaj powoli Yelene na blog bo zaraz zwariuje z Buckiem.
w sumie to bedzie bardzo kolorowo :^)
Sam: co najbardziej lubiłeś robić będac nastolatkiem?
Byłeś w Londynie?
N: Yelena wpada w przyszłym tygodniu. Już zbieram i tnę gify ^^
I postanowiłam, że dam Clintowi odsapnąć przez ten tydzień, a potem przez dwie tury zrezygnuję z postaci tygodnia i on wejdzie na to miejsce :) Napisałam zrozumiale, bo sama się gubię?
Dobra, Clint zostaje na czas nieokreślony, teraz dobrze, An?

I chyba tobie Yelena w miarę przypadał do gustu, więc mogłabyś mi w czymś trochę pomóc?

Sam:
Byłem w Anglii, ale nie w Londynie. 
Za dzieciaka byłem bardzo religijny, udzielałem się w schroniskach, brałem udział w akcjach i zbiórkach charytatywnych i bez wątpienia miałem to po matce. 
Oprócz tego to grałem w kosza, wspinałem się, jeździłem na desce, uganiałem za dziewczynami... Nie jestem tak stary, niewiele się zmieniło.

4 komentarze:

  1. Nie!!! Jak ja wytrzymam tydzień bez Clinta :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobra, Clint zostaje.
      Jeszcze trochę i faktycznie będę musiała zmienić nazwę :P

      Usuń
    2. Och N, nie musisz się tak dla mnie poświęcać. Pomarudziłabym, pomarudziła i by mi przeszło. Trochę mi głupio, że ze względu na moje widzimisię zmienia swoje plany. Nie jestem do tego przyzwyczajona, że ktoś bierze moje zdanie pod uwagę, więc dziękuję :D

      Usuń
  2. OMATKOMATKOMATKOMATKOMATKO TAK!! Pisz kochana moja złota w czym a bede myslec 24/7 :)
    Pisz na: mag.ja.2820@gmail.com bo chyba poki co nic nie chcemy zbytnio nigdzie zdradzac czo?

    OdpowiedzUsuń