7 maja 2015

Astrid Löfgren

N, mogę ukraść gif pana S.? <3
A bierz. To gif z trailera Ricki And The Flash, chcesz więcej?
Dopiero teraz dostrzegłam, że wątek strzały naprawdę mógł zostać dwojako przyjęty. Clint używa podobnej, o:
James, głód mi zmalał, dziękuję.
Ta obecna siła to wynik lat ingerencji, czy stałeś się tak silny nagle? Też ciekawe.
Coś czuję, że dziadek mi zejdzie, zanim będziesz gotowy.
Mogę jeszcze opowiedzieć o smażeniu szwabskiego konia na ognisku, gdy skończyło się żarcie i był problem z zaopatrzeniem. Odbiera apetyt.
Ciężko mi to tak naprawdę ocenić, ale z czasem stawałem się coraz silniejszy. Dzięki plikom wiem, że do otworzenia serum, Zola używał wykradzionej z SSR krwi Rogersa i w końcu mu się udało.
Cóż, bracia krwi nabiera całkiem innego wybrzmienia, co?

1 komentarz:

  1. N, a to już jest trailer? Na jakim ja świecie żyję :/
    Wiesz, ja potrafię zrozumieć wiele rzeczy nie tak, jak trzeba, także to norma :D Fajne takie coś.

    James, nie zaskoczyłeś mnie koniem, bo akurat koninę miałam wątpliwą przyjemność smakować. Dobra, nie zadźgałam konia własnymi rękoma, ale mięso to samo, nie? Wyobrażam sobie tylko, jak źle musiało smakować niedoprawione. Tak, to fu.
    Od jedzenia konia bardziej przerażają mnie historie obozowe członków mojej rodziny.
    Ale jak chcesz obrzydzić mi życie, to czekam.
    No, taak, teraz to jak bliźniacy wręcz. Nie wiadomo który silniejszy.

    OdpowiedzUsuń