4 maja 2015

Blue Greyme

Bucky: jesli masz wolną chwile to co najbardziej lubisz robić?
i jeszcze sie tych miłostek uczepię, wybacz :P pamietasz swoja najlepszą i najgorszą randkę? Opiszesz je?
Pozdrawiam :D
Niezbyt często miewam wolne chwilę, więc zwyczajnie staram się wtedy odpocząć. Teraz chwila mocnego snu to prawdziwy luksus.  
Miłostki brzmią raczej... mało poważnie, ma'am.
Najgorszą mogę wytypować bez problemu. Tańczyłem z pewną miłą damą, gdy przy obrocie niechcący uderzyłem ją łokciem w twarz. Wiadomo jak to się skończyło.
Z najlepszą mam problemy. Dżentelmenowi nie wypada mówić o niektórych rzeczach.

2 komentarze:

  1. Kurczę, coś jest ze mną ostatnio nie tak ze nie potrafie dobierać właściwych słów. To było bardzo nie profesjonalne, wybacz.
    Może i nie wypada a zdradzisz chociasz która była.. tą szczęściarą? Dobrze myślę że to ta dziewczyna o której niedawno wspominałeś? :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Łokciem w twarz? Zabawne, miałam to samo. Walnęłam kolegę łokciem i rozcięłam mu łuk brwiowy :/ Na szczęście okazał się dżentelmenem i mi wybaczył :D

    OdpowiedzUsuń