4 maja 2015

Astrid Löfgren

N, na rysunek, lekcje rysunku, warsztaty. Przypomniały mi się stare czasy <3

Bucky, a Simo Hayha kojarzysz? Pewnie nie, bo to "młoda" historia z '40 *matko, jak to brzmi*. Zabił około 500 żołnierzy radzieckich, uznawany za jednego z najskuteczniejszych strzelców wyborowych. A ty czasem liczysz, ile uda ci się celnych kul posłać?
Ten twój urok osobisty potrafi skraść serce obcej baby. Tak, to talent.
Podobało ci się chodzenie na te lekcje?
Coś zapewne obiło mi się o uszy. ale nie jestem na bieżąco. 
Niemal nigdy nie chybiam, więc pewnie jest to spora liczba, ale wolę jej nie znać. Medale i tak niesamowicie mi ciążą, a ja modlę się o przebaczenie. Nawet myśl o tym, że to źle ludzie, nie pomaga, bo przecież dla nich to my jesteśmy źli. Jak to się mówi; każdy medal ma dwie strony, ma'am. 
Nie bardzo, jak już mówiłem- nie mam artystycznego zacięcia, więc było to dosyć... nudne.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz