4 maja 2015

Ana Morgan

A mogę przynajmniej wiedzieć, Monsieur, czy rozpie.... hm zniszczyliście już tą nad Morzem Bałtyckim w Polsce? (o ile pamiętam była o tym wzmianka w CA:FA, prawda N?)
N: Wzmianka nie, ale można było zobaczyć bazę na mapie. Przed chwilą sprawdzałam.
I wiem, że się ucieszyć, ale teraz wrócił już twój ulubieniec:*

A tu znowu masz spojlerowego gifa, tak tematycznie:
Pośmiej się ktoś ze mną z sutka CGI pana Stana :P klik
Ale czuję się oszukana, dorobili mu bary...

Bucky:
I cóż, mam trochę siły, więc cios był dosyć mocny,
Cały czas podążamy na wschód. Najpierw zajmiemy się się tą w Alpach, pułkownik Phillips planuje nawet próbę przechwytu Zoli.

2 komentarze:

  1. N żebyś wiedziała! Ja również czuję się oszukana, ale z drugiej strony to aż dziwne, żeby w tak krótkim czasie dorobił się takiej muskulatury. Był dość cherlawy ^^
    Sutka też mu przerobili komputerowo :3 hihi za brzydki był ^^
    Hura -_- Żyć nie umierać...
    A cóż to za densy :D Steve w końcu się doczekał. Szkoda, że to tylko wizja :(
    A czy Peggy pojawia się również w innych scenach?

    Ta mój też do najdelikatniejszych nie należał :3

    OdpowiedzUsuń
  2. GDZIE JAK SKĄD
    Boże moj drogi kochany, N, skąd ty wytrzasnelaś tego gifa???
    Ja tu umieram, halo.

    OdpowiedzUsuń