23 sierpnia 2015

Blue Greyme

Yelena: cześć :)
Pryvit!
 
James: głupie, straszne głupie i infantylne pytanie ale ostatnio często się nad tym zastanawiałam; jest ktoś na kim ci zależy? Nie chodzi mi tu o szukanie drugiej połówki ani nic takiego, po prostu, czy jest taka osoba? Nie kiedyś, teraz. Dosłownie teraz. Jeśli w jakiś sposób cię uraziłam tym pytaniem to najmocniej przepraszam ale za długo chodzi mi po głowie.
Jak plecki?
Dosłownie teraz, huh? Jeśli powiedziałbym, że nie, skłamałbym. Ale jeśli powiedziałbym, że tak, też nie powiedziałbym całej prawdy. Powiem więc, że zwyczajnie nie wiem. 
Oprócz szycia zafundowano mi również pobudzającą krążenie akupunkturę, więc wręcz wspaniale. Nigdy nie czułem się lepiej.

1 komentarz:

  1. Yelena: twój ulubiony kolor? Lubisz czerń?
    A co do tapicerki.. spróbuj mlekiem. Nie pytaj. Działa.

    James: Dosłownie. Ale jak dotarło do mnie, że w sumie nikogo nie masz to... no nie fajnie. Dlatego pytam bo może czegoś nie wiem. Dlaczego nie odwiedzisz swojej siostry?
    A jakbyś powiedział tak, powiedziałbyś o...?

    OdpowiedzUsuń