14 września 2015

Astrid Löfgren

N, ależ upór. Już dawno zapomniałam, że o to pytałam :D
Nawet to masz? Chylę czoła. 
Tak naprawdę to ja też i po prostu natrafiłam na to pytanie ostatnio, gdy etykietowałam posty :P
Taki np. Sam mieszka sobie na 2193 West 7th Street. A sceny w domu starców kręcone były na 2178 Harcourt Boulevard. 
James, popracuj koniecznie.
A czym ty się tak stresujesz? Czyżby Yelena cię onieśmielała?
Czeczeński nie jest przypadkiem podobny do rosyjskiego? I co ty wspólnego masz z Czeczenią skoro po czeczeńsku?
Straszna nuda. Jak ty to znosisz...
Ja wcale nie.. ona wcale mnie nie onieśmiela, a po prostu mam małe problemy z ludźmi. I tyle.
Może i jest podobny, ale zrozumienie co trzeciego słowa w tekście pisanym kodem raczej niewiele mi da. Tym bardziej, że z samym kodem też mam problem, a potrzebuję szczegółów. A z samą Czeczenią mam wspólnego to samo z Francją, Meksykiem, Rosją, czy cholernymi Stanami, Wysyłano mnie do wielu miejsc. 
Czasem z nudów dam się komuś sprać w ciemnym zaułku. Fajne hobby.

1 komentarz:

  1. N, że też ci się chciało tego wszystkiego szukać. Chyba niełatwo takie informacje wynaleźć?

    James, dałeś właśnie dowód, że jednak onieśmiela. Kocham zawahania.
    Moja ignorancja. Dla mnie każda cyrylica to rosyjski. Wszystkie dokumentacje, które pozyskałeś, napisane zostały kodami?
    A jakie rozwojowe te hobby. Gorzej jak któryś przyjemniaczek się potknie całkiem przypadkiem i grzmotnie łbem w twoją rąsię. Ała.

    OdpowiedzUsuń