30 września 2015

Blue Greyme

Yelena: no w sumie racja. Zapomniałam ze to dość.. specyficzny typ człowieka.
Jak wykuc w sobie nawyk systematycznej nauki? ._. 
Czyli jak się uczyć, by się nauczyć? Wszystko zależy od tego, jak silna jest twoja samodyscyplina. Należy też pamiętać, że mózg, tak jak ciało, da się wytrenować. Dlatego jeśli będziesz coś odkładała i wymyślała wymówki, twój mózg będzie coraz lepszy w wymyślaniu wymówek i odkładaniu. Jeśli spędzasz dużo czasu na martwieniu się, twój mózg coraz skuteczniej będzie wymyślał wymówki. Ale z drugiej strony, im więcej czasu spędzasz na uczeniu się, tym lepiej twój mózg będzie się uczył i przyswajał nowe informacje. Nie nastąpi to jednak nagle, trzeba dać temu trochę czasu i nie zniechęcać się, gdy efekty nie nadejdą teraz, zaraz, natychmiast. Ważne jest również to, z kim spędzasz czas. Mózg dostosowuje się do tego, o czym myślisz, więc dostosowuje się także to tego, kto ma wpływ na to myślenie. 
James: w sensie ze mi sie kapnie tak? W sumie teraz im bardziej kościste tym ładniejsze.. z czasem zostane Top model.
MAM CIE! Własnie powiedziałes ze spaghetti jest pyszne. Czuj sie pokonany mistrzu.
Co następne? Zostaniesz moim kulinarnym mentorem.
Dawno mówiłem, że te czasy są popieprzone, a te całe kanony piękna są tylko kolejnym potwierdzającym to dowodem. Głupota ludzka naprawdę nie ma granic.
Nigdy nie jadłem spaghetti, więc raczej nie, nie masz. Użycie takiego a nie innego epitetu miało przecież swój cel.
Jak mówiłem, nie jestem raczej najlepszą osobą do dyskutowania o kulinarnych upodobaniach.

1 komentarz:

  1. Yelena: samodyscyplina- totalne zero.
    Idealnie to ujelas- moj mozg jest wręcz stworzony do wymowek. Moze nie tyle mozg co ja. Ale dziekuje. Postaram sie zasotosowac.

    James: Wszystkiego najlepszego. Chcąc nie chcąc jesteś chłopakiem więc niech ci sie wiedzie i niech ci szczęscie sprzyja.

    Nie będe o gustach dyskutować, fakt troche to przygłupie ale chyba lepiej być troche bardziej koscistym niz puszystym. Nie wiem jak mezczyzni postrzegają kobiety ani jakie sylwetki lubią ale uroda typu "skinny" jest baaardzo popularna.
    I nawet nie spróbujesz prawda?
    Gdyby sie głębiej zastanowic czekolada tez sie z czymś kojarzy.
    Ciebie nie przegadam prawda?

    OdpowiedzUsuń