11 października 2015

Liebster Blog Award

"Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za 'dobrze wykonaną robotę'. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 10/11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 10/11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 10/11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował."
Blog, który mnie nominował: nadprzyrodzona-moc.blogspot.com 

1. Jaki serial lubisz najbardziej?
Możecie się ze mnie śmiać, ale są to Gotowe na wszystko. Uwielbiam głupotę tego serialu i to, że jest tam więcej morderstw, włamań, napaści i kataklizmów niż w niejednym serialu kryminalnym.

2. Jaka była twoja pierwsza książka, którą przeczytałaś?
Było to tak dawno temu, że zwyczajnie już nie pamiętam. Jedak jedną z najwcześniej samodzielnie przeczytanych przeze mnie książek były Dzieci z Bullerbyn Astrid Lindgren. 

3. Czym się interesujesz?
Mam dość sporo niezbyt związanych ze sobą zainteresowań. Od ładnych paru lat siedzę w Marvelu i mam już dość sporą kolekcję zeszytów- zarówno tych papierowych, jak i tych w formacie cbr. Sporo też czytam o drugiej wojnie, choć przyznaję, że tematem tak naprawdę zainteresowałam się dość niedawno. Hobbistycznie interesuję się też szeroko pojętą psychologią. 

4. Kim chcesz być w przyszłości?
Kieruję się w stronę automatyki/robotyki. Wbrew nazwie niewiele ma to wspólnego z robotami, a raczej z programowaniem sterowników przemysłowych, czyli to po prostu sporo matematyki i fizyki.

5. Gdzie chcesz kiedyś pojechać?
Chciałabym kiedyś spędzić trochę czasu na taki prawdziwym odludziu, w ciszy i spokoju.

6. Czy masz rodzeństwo? Jeśli tak to ile?
Dwoje- siostrę i brata.

7. Czy masz zwierzątko domowe? Jak ma na imię?
Mam, oj mam i to nawet więcej niż jedno. Aktualnie zamieszkuję ze mną trzy psy, kot i trzy gekony. I świerszcz, który uciekł mi z terrarium i nie pozwala mi spać od kilku dni.

8. Ile masz lat?
Cóż, zapewne więcej niż ktokolwiek by mi dał :P

9. Od ilu lat piszesz bloga/książkę?
Ten blog ma trochę ponad siedem miesięcy i był pierwszym, jakiego założyłam. Przedtem zdarzało mi się coś naskrobać do tzw. szuflady, ale książką to bym tego nie nazwała.

10. Co cię skłoniło do tego abyś zaczęła pisać opowiadanie?
Nie było żadnego konkretnego powodu. Po prostu wpadł mi do głowy pewien pomysł i postanowiłam go zapisać. Chyba, że tym powodem może być nuda podczas czekania w kolejce do lekarza :P?


11. Jaki przedmiot szkolny lubisz? 
Elektrotechnika raczej nie powinna nazywana być "przedmiotem szkolnym", ale cóż. Zawsze lubiłam też matematykę i fizykę.

Nominuje:
1. tam-gdzie-harcuja-demony.blogspot.com
2. story-about-avengers.blogspot.com
3. avengers-fanfiction.blogspot.com
4. who-is-bucky.blogspot.com
5. myszy-i-ludzie.blogspot.com
i... tyle. Wiem, że blogów powinno być więcej, ale aktualnie żaden nie przychodzi mi do głowy.

Moje pytania:
1. Jeśli mogłabyś/mógłbyś wybrać się na kawę z jednym z bohaterów literackich lub filmowych to kim by był i o co byś go spytała?
2. Mam słabość do…
3. Co cię denerwuje?
4. Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
5. Co sprawiło, że zdecydowałaś/łeś się na taką a nie inną tematykę bloga?
6. Kto był/jest twoim idolem, gdy miałaś/ łeś lub nadal masz naście lat?
7. Jaką supermoc chciałabyś/chciałbyś posiadać i dlaczego?
8. Jeśli miałabyś/miąłbyś supermoc, zostałabyś/ zostałbyś złoczyńcą czy superbohaterem?
9. Jak brzmi tytuł najlepszej książki, którą ostatnio przeczytałaś/łeś?
10. Jaki jest twój najlepszy sposób na spędzenie pochmurnego, deszczowego dnia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz