8 grudnia 2015

Astrid Löfgren

W pewną rzecz. Ma mi się zrobić smutno, że taka niesprawiedliwość cię spotkała? Gorsze rzeczy masz za sobą, przebolejesz.
To brzmi głupio i jak coś z błędnego koła, ale tak. Tego ci życzę.
A do tego myśli samobójcze, próby samobójcze za sobą, predyspozycja do uzależnień (podziękuj tacie), poczucie beznadziei, brak wsparcia, apatia. Hm, ciekawe co to może być? Co takiego zrobiłeś, że sądzisz, że ostatnio całkiem padło ci na mózg?
/To jak zabieranie dziecku obiecywanego lizaka. Nie mówi, że coś wiesz, i że dotyczy to mnie, ale mi tego nie powiesz, bo zachcę dowiedzieć, czym jest ta rzecz. I stanę się nieznośny. Bardziej niż zazwyczaj. Po prostu chcę znać rzeczy, które mnie dotyczą. Im więcej, tym lepiej, nie ważne jak złe są. Ważne, że są. Chyba. 
/Nie to, że nie wiem, że ludzie za mną nie przepadają, bo doskonale zdaję sobie z tego sprawę, ale pewnych rzeczy chyba nie wypada życzyć. Słyszałem powiedzenie "połam sobie nogi", ale to jednak coś odrobinę innego. 
/Nie mieszajmy w to mojego ojca, dobrze? Popełniał błędy i to dość sporo, ale to jednak mój ojciec. Kochałem go, a on mnie. W jakiś specyficzny, oschły sposób, ale jednak. Także nie zwalaj na niego moich "predyspozycji do uzależnień". A na całą resztę jakoś nie mam kontrargumentów. więc je przemilczę.
/Czasem zdarzało się, że miewałem... dziwne myśli. Zazwyczaj wtedy, gdy porządnie się odwodnię albo ciągnę na rezerwach od dłuższego czasu. Zdarzało mi się to też na samym początku, gdy miałem z sobą drobne problemy. Dlatego wiem, że coś ze mną jest nie tak, skoro to wróciło.

1 komentarz:

  1. Zemsta za ruletkę.
    Wypada czy nie - moim zdaniem to by było i tak lepsze od tego, co cię dotychczas spotkało.
    Osobiście do szanownego taty nic nie mam - mówię to bez krzty ironii, ale tak już jest, że pewnych rzeczy uczymy się i dziedziczymy od swoich starszych, na to nie ma siły, więc przydałoby się trochę krytycyzmu, ale rozumiem oburzenie, więc już to zostawmy.
    Dziwne czyli jakie?

    OdpowiedzUsuń