8 grudnia 2015

Astrid Löfgren

James, nie trzeba mieć niedorozwoju, żeby mieć ten problem. Ładnie się wpisujesz w pewną rzecz, którą jednak pominę, dlatego pytam.
Czasami ci życzę, żeby ktoś z tej dobrej strony mocy cię zgarnął. Mimo twojej woli, ale żebyś nie był ze wszystkim sam. Co konkretnie zauważyłeś, że się pogorszyło?
/W co się wpisuję? Nie mówi mi, że w coś się wpisuję, jeśli nie chcesz mi powiedzieć, czym jest to coś. Takie pomijanie jest nie fair. Nie, żebym sam tego nie robił, ale i tak jest niesprawiedliwe.
/Życzysz mi, by ktoś olał to, czego chcę i przetrzymywał mnie gdzieś wbrew mojej woli? Aż nie wiem jak ci za to dziękować, naprawdę. 
Ciężko wskazać mi konkrety, po prostu... po prostu czasem mam wrażenie, że zaraz zupełnie zwariuję. Nie mogę spać, nie mogę niczego przełknąć, nie mogę na niczym się skupić, wszystko wylatuje mi z głowy, a ostatnio... ostatnio chyba już zupełnie padło mi na mózg.

1 komentarz:

  1. W pewną rzecz. Ma mi się zrobić smutno, że taka niesprawiedliwość cię spotkała? Gorsze rzeczy masz za sobą, przebolejesz.
    To brzmi głupio i jak coś z błędnego koła, ale tak. Tego ci życzę.
    A do tego myśli samobójcze, próby samobójcze za sobą, predyspozycja do uzależnień (podziękuj tacie), poczucie beznadziei, brak wsparcia, apatia. Hm, ciekawe co to może być? Co takiego zrobiłeś, że sądzisz, że ostatnio całkiem padło ci na mózg?

    OdpowiedzUsuń