24 grudnia 2015

red hood.

Ten śliczny Bucky na nagłówku! :D N, wywołałaś uśmiech na mojej twarzyczce, ledwo, bo grypa dopadła. :x
Dzięki za zauważenie braku dodania komentarzy na Spideypoolu, teraz jest okej i nie, u Ciebie wszystko grało. :)
To ja się zapytam Was o to samo, jak spędzacie święta?
N: Bucky wyszedł Kris naprawdę zacnie i cieszę się, że pozwoliła mi go użyć. Cieszę się również z tego, że mimo choroby udało mi się jednak polepszyć ci humor :P 

A jeśli chodzi o święta - nie obchodzę ich jakoś szczególnie. Jedna kolacja u rodziny, a potem nicnierobienie i seans JJ. Jak ja lubię móc nic nie robić!

Sam:
Pewnie zadzwonię do siostry i do reszty rodziny, a potem skończę w jakieś knajpie albo przy hotelowym żarciu, oglądając telewizję i patrząc jak Cap smętnie zarysowuje kolejne kartki szkicownika.
Bucky:
Nie jestem chrześcijaninem, więc nie mam czego świętować. Rooskaya chyba też nie, a przynajmniej tak mi się wydaję, więc jak mówiłem, nie obchodzę świąt.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz