26 grudnia 2015

Rora T

Bardzo dziękuję za te informacje. Wszystko jest bardzo ciekawe :) W wolnej chwili oglądam Agentów Tarczy i bardzo polubiłam Bobbi, stąd moja ciekawość ;) Ale nie jestem wymagająca, takie ogólne informacje mi w zupełności wystarczą. Jestem jedynie ciekawa jej charakteru i tego jak zachowywała się na co dzień, więc jeśli można :D
/Serialowa Morse nie różni się jakoś znacząco od swojej komiksowej odpowiedniczki. Można powiedzieć, że wręcz przeciwnie, są do siebie bardzo podobne. No, prócz tego, że ta z serialu ma znacznie lepszy gust do kostiumów :P
/Bobbi jako dziecko i nastolatka obracała się głównie w męskim gronie, a zamiast zabaw lalkami preferowała wspinanie się po drzewach. Później, w szkole średniej zainteresowała się akrobatyką i gimnastyką, kilkukrotnie wygrywała nawet mistrzostwa. W połączeniu ze znanymi jej sztukami walki sprawia to, że jest uznawana za niezwykle niebezpieczną (jak na zwykłego człowieka, oczywiście) w walce z bliskiej odległości.
/Ma trudny, silny charakter, który sama postrzega jako swój główny atut (inni niekoniecznie podzielają jej zdanie - taki Clint uważał wręcz przeciwnie). Twardo broni swoich poglądów, miewa problemu z przyznawaniem się do błędów. Nie ma problemu z manipulacjami i wykorzystywaniem innych do osiągnięcia wyznaczonego przez siebie celu, choć stara się tego unikać. Najbardziej znana jest ze swojego wrodzonego sarkazmu i zwyczaju przedrzeźniania swoich przeciwników (nie oznacza to jednak, że ich lekceważy! Jest wręcz przeciwnie.), a także z tego, że nie wybacza i nie zapomina o doznanych krzywdach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz