12 marca 2016

FFASK | STUCKYHOLICZKA

Buck bądź milszy dla swojej Blachary;)
Właśnie Steve jak to było być jedynym nie pasujacym do rzeczywistości?
Z czego jesteście zadowoleni (chodzi o zmiany) a co byście chcieli by było jak dawniej?
Steve:
/Było bardzo... obco, samotnie. Nie potrafiłem się odnaleźć, porozumieć z ludźmi. A cała ta sprawa z Kostką i Nowym Jorkiem wcale nie pomogła.

/Z czego jestem zadowolony? Ludziom żyje się lepiej niż kiedyś, cyfryzacja to fajna rzecz, internet także. Teraz jest już całkiem dobrze.
/Co mogłoby być jak dawniej? Czasem brakuje mi wszystkiego.
Bucky:
/Blachary? Że co? To jakieś przezwisko dla mojej ręki? Albo dla kogoś kto leci na moją rękę? Wiem, że jest świetna, cały jestem przecież świetny, ale nie no, bez przesady. Marny materiał na fetysz.

/Co bym chciał, by było jak dawniej? A bo ja wiem... ym, może chciałbym swoją prawdziwą, jeszcze fajniejszą rękę z powrotem? Taka chociaż nie piszczałaby, gdy przechodzę przez bramki. No i nie narzekałbym, gdyby pominąć ten etap z praniem mózgu w moim życiorysie. 
/Z czego jestem zadowolony? Coś by się pewnie znalazło.

1 komentarz:

  1. Hah, tak dla kogoś kto leci na rękę ;)
    Przykro mi, że utraciliście to co było dla was ważne. Marne pocieszenie ale macie siebie i dziecko.. Tj Bucky ma dziecko;) dla Steve kot byłby dobry xD
    Btw Steve to co Ty w internetach robisz?

    OdpowiedzUsuń