12 marca 2016

FFASK | STUCKYHOLICZKA

Pff S! Kto się czubi ten się lubi, nie bądź z żelaza i przyznaj się, że tego Ci brakowało i po kryjomu nagrywasz xD
/Oczywiście, że mi brakowało. Kiedyś prawie nigdy się nie rozstawaliśmy, gdzie jeden, tam też drugi, więc te kilka lat, gdy nie było go obok, były trudne. Zwłaszcza, że gdy mnie odmrozili, nie mogłem nawet przejść żałoby. Dla mnie Bucky był martwy od kilku dni, ale dla świata minęły dekady. Ale teraz, gdy jest znowu jest obok, wszystko jest... niemal jak dawniej.
Mina z ostatniego gifu należeć powinna tylko skierowana do Steve! 
/Z tego, co mi wiadomo, ta mina należy do mnie. Jak wszystkie inne, zresztą. A Steve zasłużył ewentualnie na tę pod tytułem "Goń się, Steven". Zarezerwowana specjalnie dla niego. Ma ją na wyłączność.

1 komentarz:

  1. Buck bądź milszy dla swojej Blachary;)
    Właśnie Steve jak to było być jedynym nie pasujacym do rzeczywistości?
    Z czego jesteście zadowoleni (chodzi o zmiany) a co byście chcieli by było jak dawniej?

    OdpowiedzUsuń