12 marca 2016

FFASK | STUCKYHOLICZKA

N: Gratuluję 2tys postu!!! Miło mi, że on ze mną związany jest ;)
/Też gratuluję sobie, i dziękuję wszystkim, którzy się tutaj udzielali. Dwa tysiące postów to naprawdę potężna liczba. A wcale nie tak dawno temu świętowałam post numer sto :P
Bucky skromności nigdy za mało, co? Haha musicie sobie zdjęcie rodzinne zrobić xD
/Jestem po prostu szczery. Rogers zazdrości mi wdzięku i powalającej urody, których mu brakuje. I dlatego nie chcę tego wypłosza na zdjęciu. Jeszcze zepsułby mi ujęcie.

/I nie patrz na mnie w ten sposób, Steven. Wiesz, że ja ciebie też.

1 komentarz:

  1. N: Za niedługo dobijemy do 5 xD

    Bucky! Co Ty go też? ^^ Zawsze go możesz na zdjęciu zasłonić małą, albo jej pieluchą, tylko czystą, ok? :D
    Steve! Bucky się tak dawno nie śmiał, więc zamiast kwaśnej miny się dołącz xD

    OdpowiedzUsuń