6 marca 2016

Podsumowanie z okazji urodzin bloga

***
***
/Dziś przypadają pierwsze urodziny bloga. Szczerze? Nawet nie przypuszczałam, że blog pociągnie tak długo, opublikowanych zostanie tak wiele postów, a ja aż tak przywiążę się do "mojego" Winniego. Jasne, nie miał ze mną łatwego życia, ale co poradzę na to, że to trudna miłość?

/Na blogu pojawiły się 1984 posty. Z czego: 
- 4 posty to kolejne części miniaturki,
- 7 postów to wszelkiej maści ogłoszenia,
- 29 postów to notki Bucky'ego,
- 47 postów to ogłoszenia o postaci tygodnia, 
- 1899 postów to posty z odpowiedziami,

/Najwięcej postów pojawiło się w maju (405), a najmniej w styczniu (49).
/Pojawiło się 2399 komentarzy, z czego 225 pojawiło się w "Mniej na poważnie".
/Łączna liczba wyświetleń to:

/Najwięcej wyświetleń miał ten post (767).
/Na blogu udzieliło się dwudziestu jeden użytkowników oraz osoby zadające pytania z anonima. Z ciekawości przysiadłam i wyetykietowałam wszystkie posty skierowane do Astrid (bo tak, nadal zostało mi dobre dziewięćdziesiąt postów do zetykietowania, ale kiedyś wreszcie to nadgonię), i wyszło ich... dziewięćset osiemdziesiąt pięć. Także wow - to chyba najlepszy komentarz.

/Dziękuję więc wszystkim za udzielanie się, Red Hoodowi za szablon, który służył mi przez tak długi czas, i mam nadzieję, że dotrwamy do Civil War :P!
***

3 komentarze:

  1. Sto lat i jeszcze więcej! :D Powodzenia w dalszym prowadzeniu bloga, N.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rok, a ja mam wrażenie, że wczoraj zadawałam pierwsze pytanie. Dobra, może przesadzam. Wszystkiego najlepszego zatem i życzę powodzenia. No, i cierpliwości... :P

    Dziewięćset osiemdziesiąt pięć postów (serio?!) to kolejny dowód na to, że kiedy Astrid się do czegoś przyczepi, to trudno jest jej się odczepić.

    Jeszcze raz najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń