9 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

O tak, Tony i Pepper to dobrze dobrana para kaloszy! Choć ich znam z Iron Mana, więc nie wiem jak to w kapitańskim światku było. Hah, jak nie umieli tego pokazać to mogli to ominąć. Nie w każdym filmie musi być love story.. Jestem zdania, że czasem mniej - mniej postaci czy wątków jest lepsze niż nawalenie tego i później nikt nie wie co jest grane xD
Wątek miłosny Steve'a i Peggy nie jest jeszcze aż taki zły. Szczególnie jeśli porówna się to z tym:
Gorzej już mam nadzieję, że nie będzie :P
Em.. Jakiego typu koleżankę? Bo ja taką koleżanką kumplem bym mogła być xD
Nawet nie chcę myśleć, jaki inny typ przyszedł ci do głowy. Albo nie, pomyślę i powiem, że takiej relacji to zdecydowanie nie szukałem i nie szukam. Dobra, raz próbowałem, ale potem uświadomiłem sobie, że to i tak się nie uda, więc spanikowałem. I poraziłem Belovą prądem. A potem wiedziałem już, że lepiej trzymać durne myśli na wodzy, bo jeśli jeszcze raz spróbuję to, czytuję: "utnie mi pewne części ciała tępym nożem i wepchnie mi je do gardła". I zrobiłaby to bez zawahania. Dlatego poprzestałem na piciu z nią piwa na kanapie. Tylko, że potem okazało się, że wszystko było tylko kantem. Dlatego nie szukam nowych znajomości, raz już się przejechałem.

1 komentarz:

  1. Tutaj jeszcze Scarlett chce coś zagrać. Choć nie lubię jej jako aktorki, strasznie sztuczna mi się wydaje być, nawet w teledysku Timberlake'a.

    To Steve umiera umiera? Nie jako symbol?

    Uf.. Choć jeśli chcesz usłyszeć anegdote o moich supermocach to będziesz wiedzieć, że krzywdy mi nie zrobisz. Drukarki, ksera mają przy mnie zatory papieru, komputery się zwieszają, terminale w sklepie również. Raz przyblokowałam kolejke na pół sklepu. W poniedziałek prawie popsułam sprzęt u okulisty, która stwierdziła że mojej ostrości nie umie złapać. Także sądzę, że paralizator sam paraliżu dostanie xD ale i tak siedzenie na kanapie nam wystarczy, nie?;p

    OdpowiedzUsuń