15 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

To zlukaj i ten, skoro bez różnicy xD
Ah "Bazukę" wraz ze spożywaniem banana? [N robi ciach]
Z komiksów nikt babeczek nie łączy? Robią tylko żeńskie wersje np Stucky i tak łączą? xD
/Czy jest dwudziesta druga, czternasta, czy piąta - nieważne. Prosiłam o to, by tego typu komentarze (te, w których miejscy znajduje się teraz ładny "ciach") lądowały w kąciku :) I nie, nie będzie ani banana, ani "banana". W żadnej formie. Będzie Bucky i Abe Jenkins, ewentualnie dołączy do nich też Karla Sofen. 
/Łączą, na pewno łączą, ale zwyczajnie nie bardzo się tym interesuję. Choć chyba pairing Carol Danvers/Jessica Drew jest całkiem popularny. W kanonie również są postaci hetero, homo, bi czy nawet trans. 
Chciał jakiś ambitny dziennikarzyna towarzyszyć Wam przy misji?
Boże! Przeczytałam "haremu" ;o to bym Cię skrzywdziła normalnie. Szczytna lekcja.. Ale, ludzie nie mają problemu z Twoim kolorem skóry? Plus, muszę Ci pogratulować - jakoś uparło się w popkulturze, że ciemnoskórzy umierają/giną pierwsi.
Ah właśnie, a Ty się czujesz Amerykaninem? Czy Afroamerykaninem?
/Nawet gdyby chciał, nigdy w życiu nie zostałby do tego dopuszczony. To zbyt niebezpieczne.
/Moja rodzina od kilku pokoleń mieszka w Nowym Jorku, więc czuję się Nowojorczykiem, Amerykaninem, bo nim właśnie jestem. Nie czuję się też jakoś szczególnie prześladowany z powodu tego, że mam taki, nie inny kolor skóry. Dawniej, gdy byłem jeszcze dzieciakiem, nie było tak prosto, różne sytuacje miały miejsce, ale teraz jest już zdecydowanie lepiej. O ile tak można nazwać to, że ludzie znaleźli sobie inną grupę do dyskryminacji. 
/I cóż, mam nadzieję, że w moim przypadku schemat się nie sprawdzić. Choć jest o tyle dobrze, że odpaść może jeszcze Rhodes. Ale to jednak nie temat do żartów, nie w tej branży. 
Słyszałam, że obrzezani są lepsi. Ale nie będę Cię Dziadzio demoralizować. Ale ładnie skaczemy z tematu na temat spod naszego kocyka. Widzisz? Dajemy radę.
Może coś w tym jest, jednak statystyki mówią same za siebie - przynajmniej te z katolickich kościołów- słupki lecą w dół. 
/Ta, jakoś nigdy nie ciągnęło mnie do tego, by sprawdzić różnice. Ale dzięki za informację, choć nie wiem, co miałbym z nią zrobić. I czy ty naprawdę sądzisz, że jest to temat, którym mnie "zdemoralizujesz"? Patrz, jakoś nie.
/Mam gdzieś słupki. Wierzę, bo chcę i to, że nadeszła jakaś moda na ateizm czy coś, tego nie zmieni.

1 komentarz:

  1. Na google grafika wyglądają całkiem przyjaźnie xD Na Marvel wiki piszą, że na Ziemi 1045 Daredevil był trans... To aż dla mnie dziwne, w sensie oglądałam film i nie umiem się przestawić, że to by miała jakaś laska zagrać.. Choć pewnie za moment dam radę wyobrazić xD


    Wiadomo, śmierć czy nawet kolor skóry nie są zbytnio odpowiednie do żartowania.. Jednak ludzie to robią. Byłeś dostępny do 15go, więc pewnie wyleciałeś na misję! Powodzenia i wróć cały.

    Dziadziu, tęskniłeś? Zawsze możesz by się odstresować ją sprawdzić. Pewnie swojego uroku nie straciłeś i w tym temacie xD
    W zemstę wierzysz?

    OdpowiedzUsuń