14 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

W sumie to tamten filmik chciałam Ci przesłać, ale jest on bezsensowny xD I moja wina, bo mogłam napisać tak jak kiedyś N:... xD Więc wybacz mi! Upadam na kolana! xD
Jeśli wolisz, to może skup się na #35 a nie na miniaturce, wiesz priorytety i te sprawy xD
Mnie w sumie też, nawet nie wiem kogo się paruje między babkami, tj pamiętam że Buffy i Willow, ale tak to nic mi nie wiadomo xD
/W sumie to oba są bezsensowne, więc dużej różnicy nie było :P
/A tam, Bucky ucieszy się, że będzie miał tydzień przerwy, i że nikt w tym czasie mu nie do kopie. A jakby co, zawszę mogę zorganizować kolejny "Powrót...". W końcu kto nie lubi "starego" Bucky'ego? Mam już zaczęte "Dom", "Dzieci" i "Bazukę", jeśli dołożę do tego też #35, nie skończę żadnej z nich. Najpierw skończę jedno, potem zabiorę się za następne.
/Chciałam podać tutaj kilka par k/k, ale właśnie uświadomiłam sobie, że chyba nawet żadnych nie znam.
Coś Ty taki skromny? Przyznaj się, że chętnie byś porozdawał autografy xD
Czego byś najbardziej chciał nauczyć kolejne pokolenia? 
/Cała ta medialna otoczka to tylko dodatek do tej pracy, nie jej główny sens. Czasem bardzo uciążliwy dodatek.  
/Tego, że nigdy nie należy się poddawać. Jestem dzieciakiem z Harlemu, który wplątał się w lewe interesy, gdy był jeszcze młody i głupi, miałem na sumieniu mniejsze i większe grzeszki, ale wyszedłem na ludzi i wszystkim tego życzę. Odnalezienia swojej drogi, swojego celu.
Mnie ochrzczono w wieku czterech lat. Chyba byłam na tyle świadoma, że na palcach potrafiłam pokazać ile mam lat. Tylko pewnie byłby mały odsetek ludzi, którzy w dorosłym wieku chcieliby przynależeć do jakiejś wiary?
/A mnie obrzezano, kiedy miałem osiem dni, bo taka jest tradycja. Można by powiedzieć, że to w pewnym sensie okaleczenie na całe życie, bo tak zapisano to w Torze. Spytaj kogoś, czy potrafi podać jakiś racjonalny argument uzasadniający ten nakaz, a najpewniej nie będzie potrafił podać prostej odpowiedzi. 
/Jeśli ktoś chciałby należeć do jakiejś wiary, robiłby to nawet bez narzucania mu jej, gdy był nieświadomym dzieckiem. Przynajmniej ja tak uważam.

1 komentarz:

  1. To zlukaj i ten, skoro bez różnicy xD
    Ah "Bazukę" wraz ze spożywaniem banana? Ciesz się, że z owocem, a nie ze zrobieniem pewnej czynności na kolanach Steve'wowi xD Choć kurczę, Bucky jako idealny strzelec dałby radę i dwa strzały by zaliczył xD Hahaha zbliża się 22 xD
    Z komiksów nikt babeczek nie łączy? Robią tylko żeńskie wersje np Stucky i tak łączą? xD

    Chciał jakiś ambitny dziennikarzyna towarzyszyć Wam przy misji?
    Boże! Przeczytałam "haremu" ;o to bym Cię skrzywdziła normalnie. Szczytna lekcja.. Ale, ludzie nie mają problemu z Twoim kolorem skóry? Plus, muszę Ci pogratulować - jakoś uparło się w popkulturze, że ciemnoskórzy umierają/giną pierwsi.
    Ah właśnie, a Ty się czujesz Amerykaninem? Czy Afroamerykaninem?


    Słyszałam, że obrzezani są lepsi. Ale nie będę Cię Dziadzio demoralizować. Ale ładnie skaczemy z tematu na temat spod naszego kocyka. Widzisz? Dajemy radę.
    Może coś w tym jest, jednak statystyki mówią same za siebie - przynajmniej te z katolickich kościołów- słupki lecą w dół.

    OdpowiedzUsuń