14 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Tj, gdybym miała o nich czytać, ale nie mieć w głowie ich.. Wiesz o co chodzi? Takie typowe AU to chyba dałabym radę, ale z całej łączącej ich historii to właśnie Stucky najbardziej do mnie przemawia. Choć każdy z każdym jakaś burzę przetrwał xD
Dla mnie Stucky jest jednak jak każdy inny pairing, który w kanonie zwyczajnie nie ma szansy zaistnieć i trzeba ponaginać kilka wątków, by podstawy pod ten związek miały ręce i nogi. Jasne, jeśli miałabym oceniać, który związek mógłby naprawdę zaistnieć w kanonie, Stucky miałoby do tego najlepsze predyspozycje. Na pewno większe od tego całego Frostirona i temu podobnym.
Kurczak? W sensie cykorzysz? xD 
Tak. I nawet nie będę tego ukrywał. Internet to zbyt dziwne miejsce.
To obietnica, czy groźba?
Temu Dziadzio, ja to zrobię za Ciebie. xD
Miałam znak! Jak zaznaczałam obrazki, na których znajduje się rzeka to wyszedł mi krzyż... xD
/Ani to, ani to. To po prostu informacja.

/Różaniec to chrześcijańska modlitwa. Krzyż to symbol także chrześcijański. A ja nie jestem chrześcijaninem, więc niby czego jest to znak? Co, mam pójść i się ochrzcić? 

1 komentarz:

  1. Kurczę, mogłam napisać, że krzyż był do Ciebie - ale pociągnę temat z Bucky'm xD
    Jak Ci miniaturka idzie?

    O Boże, padam tu ze śmiechu : https://www.youtube.com/watch?v=x36qRrkQ6OM muzyka, nauczyciel xD
    Ale tego nie czaję: https://www.youtube.com/watch?v=buS2P0LYHAE
    A paringi kobiece lubisz?



    Ale wiele też tracisz Sam. Nie tylko pidżamę xD
    Masz jakiś fanklub?



    A, więc sobie nic z nią nie zrobię xD
    W sumie jakbyś umierał to i ja mogę Cię ochrzcić nawet wodą z butelki.. Jakbyś tak kiedyś chciał.

    OdpowiedzUsuń