13 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Haha to spróbuj xD 
Ze Stucky to właśnie tak mam, że nie umiem ich sparować z kimś innym. Mimo, że najpierw zauważałam teksty Kapitana i Iron Mana ale nie, nie wiem czemu. Pierwszy raz mam coś takiego xD
Jakie paringi jeszcze do siebie dopuszczasz, nie tylko ze strefy komiksowej? xD

Pewnie i tak przeczytam xD
/Ja akurat nie mam tego problemu, że postać może być w parze tylko i wyłącznie z tą, nie inną osobą. Choć nie, mam tak w przypadku Lily i Marshala z "Jak poznałem waszą matkę", czy Flokiego i Helgi z "Wikingów". Za to spokojnie widzę Steve'a sparowanego i z Bucky'm, i z Sharon, i z Peggy (choć nie przepadam za tą parą, a nawet i to jest delikatnie powiedziane), a nawet i z Natashą Stark (ale z Tony'm jako Tony'm to już zupełnie nie). Bucky'ego mogę parować ze Steve'm, z Natashą, z Yeleną, z Ventolin, a nawet z Toro, czy z Tony'm. Grunt, żeby ta para była jakoś sensownie uzupełniona, żeby czuć było między nimi chemię. To najważniejsze. 
Sam, źle szukasz. Naprawdę rozwiń skrzydła w Internecie a znajdziesz wszystko xD
 Ależ wiem, że w internecie można znaleźć wiele dziwnych rzeczy. Dlatego nawet nie próbuję tam tego szukać, za bardzo boję się tego, co mógłbym znaleźć.
Em, że taki pierścionek czystości?
Rodzina to też przyjaciele czy adopcyjni dziadkowie xD Ciesz się, że nie proszę o duchową adopcję jako Twe dziecko, raczej za mnie różańca dziennie nie odmówisz.
/Cóż, na pierścień czystości jest już u mnie zdecydowanie zbyt późno. Brudny ze mnie człowiek, nawet nie wiesz jak bardzo.
/No tak, nie odmówię za ciebie różańca, bo w ogóle nie odmawiam różańca. Ponieważ to chrześcijańska modlitwa do Marii, prawda? No więc właśnie.

2 komentarze:

  1. Tj, gdybym miała o nich czytać, ale nie mieć w głowie ich.. Wiesz o co chodzi? Takie typowe AU to chyba dałabym radę, ale z całej łączącej ich historii to właśnie Stucky najbardziej do mnie przemawia. Choć każdy z każdym jakaś burzę przetrwał xD

    Kurczak? W sensie cykorzysz? xD


    To obietnica, czy groźba?
    Temu Dziadzio, ja to zrobię za Ciebie. xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam znak! Jak zaznaczałam obrazki, na których znajduje się rzeka to wyszedł mi krzyż... xD

    OdpowiedzUsuń