13 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

To mi trzeba tak od razu w twarz, mnie takie rzeczy nie złoszczą. Sądzę, że rozmawiać trzeba zawsze, a o niezrozumieniu tym bardziej!
Wybadałaś mnie? Huhu! Kiedy? Nie czułam.... ;ooooo

Na ao3 już się ponatykałam... Boli mnie to. A jakby nie patrzeć to na tym gifie jest Sebcio i Robert...Soł, powiedz, że nienawidzisz tego ze mną *.*
/Zwyczajnie wiem już, że poruszanie niektórych tematów cię nie mierzi. Ale wiem, że kogo innego już tak, bo nawet Stucky samo w sobie go odpycha. Niby nic, ale dzięki temu już wiem, jakich tematów omijać itd. 

/Cóż, gdyby nie fakt, że Bucky jest jednak w pewnym sensie winny śmierci Howarda i Marii, a Tony jest po stronie tych, którzy chcą Winniego wsadzić za kratki/przeprogramować/posłać do piachu, to ten pairing miałby niemały potencjał. I to chyba też dodam do listy rzeczy do napisania ^^
A jeśli chodzi o parowanie pana Stana i RDJ to z tym osobiście się nie spotkałam, więc nie mam tu czego nienawidzić. Plagą jest za to ten cały "evanstan", czego nie rozumiem.
Widać, że Kapitan to Twój idol.. Ale, skoro już zacząłeś o Naomi.. Jeśli miałbyś do wyboru wieczór z nią a szczenięce spojrzenie Kapitana prosiłoby o spędzenie razem czasu kogo byś wybrał? xD Kolejne 4 masz, czy odpuszczamy? 
/Nie ukrywam, że za dzieciaka nieraz latałem w kostiumie Kapitana Ameryki. Ale prawie każdy tak robił, więc to żaden wstyd.
/Cóż, gdyby oboje posyłali w moją stronę szczenięce spojrzenia, miałbym niemały dylemat. Ale gdyby był to tylko Steve, pewnie poszedłbym za nim, wyklinając go po drodze. I tak, lepiej odpuśćmy.  
No dobrze, posmucę się trochę, dobrze? Przejdzie mi.
Facet odmówił ci zostania twoim dziadkiem. Prawdziwy dramat.

1 komentarz:

  1. Nie chcę brzyć jakoś "jaka to nie jestem wow", ale ze mną chyba można o wszystkim pogadać? Tak mi się wydaje, dużo rzeczy mnie nie rusza. To wina lenistwa. xD

    Tj, nienawidź ze mną BuckyxTony. Obiecuję, że nie przeczytam tego xD
    I pamiętaj: NIC I NIKT NIE MA TAKIEGO POTENCJAŁU JAK STUCKY. Powtórz to proszę z tysiąc razy xD

    Jakbyś miał teraz możliwość kupienia pidżamy w stylu stroju Kapitana, kupiłbyś? Czy już masz? xD


    Zostania rodziną.

    OdpowiedzUsuń