13 kwietnia 2016

STUCKYHOLICZKA

Nie chcę brzyć jakoś "jaka to nie jestem wow", ale ze mną chyba można o wszystkim pogadać? Tak mi się wydaje, dużo rzeczy mnie nie rusza. To wina lenistwa. xD  
Tj, nienawidź ze mną BuckyxTony. Obiecuję, że nie przeczytam tego xD
I pamiętaj: NIC I NIKT NIE MA TAKIEGO POTENCJAŁU JAK STUCKY. Powtórz to proszę z tysiąc razy xD 
/Ciężko mi stwierdzić, czy można z tobą pogadać o wszystkim, bo zwyczajnie nie znam cię aż tak dobrze. Mogłabym tutaj tylko gdybać.

/Ale ja nie nienawidzę WinterIrona, przykro mi :P A jeśli już zabiorę się za coś takiego, będzie to miniaturka w stylu tej ze Stucky, którą już opublikowałam. Nic nachalnego. Ale przecież nie rozkażę ci tego czytać, nic na siłę.
/Lubię Stucky, nie ukrywam, ale nie jest to mój wszechparing, że tak to nazwę. Inne też do siebie dopuszczam, choć nie ma ich jednak zbyt wielu.
Jakbyś miał teraz możliwość kupienia pidżamy w stylu stroju Kapitana, kupiłbyś? Czy już masz? xD
Nie, nie mam. Nie produkują ich chyba w rozmiarach gości po trzydziestce.
 Zostania rodziną.
A co, to były oświadczyny? Jeśli tak to wybacz, w moich czasach wyglądały trochę inaczej. Nie dostałem nawet pierścionka.

1 komentarz:

  1. Haha to spróbuj xD

    Ze Stucky to właśnie tak mam, że nie umiem ich sparować z kimś innym. Mimo, że najpierw zauważałam teksty Kapitana i Iron Mana ale nie, nie wiem czemu. Pierwszy raz mam coś takiego xD
    Jakie paringi jeszcze do siebie dopuszczasz, nie tylko ze strefy komiksowej? xD


    Pewnie i tak przeczytam xD

    Sam, źle szukasz. Naprawdę rozwiń skrzydła w Internecie a znajdziesz wszystko xD


    Em, że taki pierścionek czystości?
    Rodzina to też przyjaciele czy adopcyjni dziadkowie xD Ciesz się, że nie proszę o duchową adopcję jako Twe dziecko, raczej za mnie różańca dziennie nie odmówisz.

    OdpowiedzUsuń